خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گوگوش و بهروز وثوقی بعد از 47 سال دوباره در یک قاب

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود فیلمی منتشر کرده که در آن بهروز وثوقی و گوگوش بعد از 47 سال در کنار هم در یک قاب قرار داردند. بهمن بابازاده نوشت:

۴۷ سال پس از آخرین همکاری بهروز وثوقی و گوگوش در فیلم «ماه عسل» این دو ستاره دهه پنجاه شب گذشته در اکران مستند «بهروز؛ تصویر یک اسطوره» اثر سپهر میکاییلیان در کنار هم قرار گرفتند.
بهروز وثوقی و گوگوش محبوب‌ترین زوج سینمایی دهه پنجاه سینمایی ایران بودند که در چهار فیلم «پنجره»، «ممل آمریکایی»، «همسفر» و «ماه عسل» در فاصله سال‌های ۱۳۴۹-۱۳۵۵ با هم همکاری داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ، فقط خوشحالم که برای باری دیگر، خانم گوگوش را درکنار جناب بهروزوثوقی می بینم . چه حسی ازاین زیباتر….، پس چی ؟ دوست دارید در کنارهم باشیم ؟، حتماباکمال میل.

    61
    16
  2. خانم گوگوش دوست دارم . خیلی زیاد، بیشترازآنچه که بتوانید تصورش رابکنید. امیدوارم در اولین فرصت در خدمت اتان باشم . می بوسمتون، که هرلحظه در تصورشما، یعنی حس زیباترین لحظه …

    51
    18
  3. وزارت ارشاد چرا در این بی انصاف لعنتی که مروج فحشا و لانه زنبورهای نفوذی و… هست را گِل نمیگیره.آشغالتر از این پایگاه به اصطلاح خبری هم هست،الان ترویج چی میدی گوگوش رو خاک برسرتون کنن،کی شماها منقرض میشید که ما جوونها از شرنحستون راحت شیم

    42
    121
  4. خوبه حالا انقدر زر زر زیادی هم میزنین باز میگین آزادی نیست!! متاسفم واسه وزارت به اصطلاح ارشاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا