خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا اطلاع دارید در نیمه‌های شب چه بر سر دانشجویتان در اهواز آمد؟

آقای وزیر بهداشت! شخصا بخوانید

یکی از شهروندان خوزستانی با امضای محفوظ در یادداشتی خطاب به وزیر بهداشت درباره‌ی اتفاقی نوشته است که در نیمه‌های شب در اهواز گذشته است. متن یادداشت او که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

دقیقا از نیمه‌های شب و شروع بامداد امروز ۷ آبان، خوابگاههای دانشجویی در اهواز ساعت‌ها و لحظات ملتهبی را سپری نمودند. آنچه می‌خوانید روایتی از یکی از این خوابگاهها -یعنی خوابگاه صدف- در خیابان اصلی کوی گلستان اهواز است.

بگفته دانشجویان، شب گذشته سرپرست و نگهبان این خوابگاه بطور ناگهانی غیب شدند و از خوابگاه خارج شده بودند. همزمان تعدادی افراد لباس شخصی با دو خودروی پژو پارس سفید، یک خودروی دوکابین که احتمالا متعلق به حراست بوده در جلوی خوابگاه مستقر شده و افراد لباس شخصی سعی در تحریک دانشجویان داشتند که دانشجویان سعی می‌کردند واکنشی نشان ندهند. پس از دقایقی، به ناگاه سر و صدا خوابگاه را فراگرفت و عده ای از دانشجویان فریاد می‌زدند وارد خوابگاه شدند، بچه‌ها را بردند…

افراد لباس شخصی با شوکر و اسپری وارد شده و چند دانشجو را به زور و کشان کشان روی زمین و با خشونت از محوطه خوابگاه به اتاق سرپرستی خوابگاه و نگهبانی کشانده و این دانشجویان فریادزنان کمک می‌خواستند. تنش و استرس خوابگاه را فراگرفته بود و فضای خوابگاه بشدت ملتهب و متشنج بود. چند دانشجو سعی کردند دوستان‌شان را نجات دهند ولی لباس شخصی‌ها تهدیدشان کردند.

همزمان یک دستگاه پهباد کوادکوپتر بر فراز محوطه خوابگاه به پرواز درآمد و ظاهرا فیلمرداری می‌کرد.

لباس شخصی‌ها با شوکر و اسپری موفق شدند چند دانشجو را خارج کرده و سوار ماشین کنند و ببرند. برخی دانشجویان گفتند یک دستگاه آمبولانس هم جلوی خوابگاه بوده که احتمالا دانشجویان را با آن برده‌اند.

دانشجویان شروع به شعار دادن کردند و خواهان آزادی آن چند نفر شدند. یکی از شعارها این بود؛ محمد صفایی آزاد باید گردد. او یکی از دانشجویان بازداشتی و به تعبیر دانشجویان ربوده شده، بود.

یکی از دانشجویان در نبود سرپرست خوابگاه، میکروفون خوابگاه را برداشت و همین شعار را تکرار کرد.

صدای فریاد دانشجویان تمام خیابان فروردین گلستان را برداشته بود و تعدادی از مردم از خانه‌هایشان بیرون آمده بودند ببینند چه اتفاقی افتاده و نظاره‌گر این اتفاقات بودند.

بقدری این حوادث تلخ بود که از ذکر جزئیات بیشتر آن خودداری می‌کنیم.

اما سوالی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم و آن اینکه اینگونه می‌خواهید از جان و سلامتی و امنیت دانشجویان‌تان حفاظت و صیانت کنید؟

آیا مسئولان، اینگونه اقدامات را به نفع نظام و انقلاب می‌دانند؟

آیا این سزاوار است که نظام و انقلاب، تاوان اینگونه رفتارهای غیرقانونی و هزینه‌زا را بدهد؟

مسئولان دانشگاه جندی شاپور اهواز در این ساعت‌ها چه می‌کردند و کجا بودند؟ چرا از حریم امن خوابگاه صیانت نکردند؟ حراست دانشگاه کجا بود؟

مگر حوادث تلخ کوی دانشگاه تهران و هزینه‌های سنگین آن برای نظام و انقلاب را فراموش کرده‌اید؟

چه فرد یا مقامی باید از قانون و مصوبه شورای عالی امنیت ملی صیانت کند؟

با چه مجوزی نیروهای لباس شخصی مسلح وارد حریم امن و محل سکونت و استراحت دانشجویان می‌شوند و آن جو سنگین و ملتهب را در خوابگاه ایجاد کردند، آنهم در یکی از خیابان‌های اصلی شهر و در انظار مردم ایجاد کردند؟

آقای عین اللهی، اگر در این حوادث تلخ چندساعته اتفاق جبران ناپذیری برای هر یک از دانشجویان می‌افتاد (یا افتاده باشد) چه کسی پاسخگوست؟

صیانت از سلامتی و امنیت دانشجویان وظیفه و مسئولیت قطعی شماست. مسئولان خوابگاه به چه دلیلی و با دستور چه کسی در آن ساعت‌های خاص در خوابگاه حاضر نبودند؟

آیا مسئولان دانشگاه، مجوزی برای ورود به خوابگاه دانشجویی صادر کرده بودند؟

اگر خیر، با نقض صریح مصوبه شورای عالی امنیت ملی چه می‌کنید؟

آیا می‌دانید در این چند ساعت گذشته، چه سوژه و خوراک خبری و رسانه‌ای برای کانال‌های ضدانقلاب فراهم آمده و چگونه با آبروی نظام و دولت بازی می‌شود؟ الان چه کسانی باید پاسخگوی بهره برداری رسانه‌های بیگانه باشند و مواخذه شوند؟

آیا باز هم می‌خواهید سکوت کنید و حرفی نزنید؟ شما در قبال سلامت و امنیت دانشجویان مسئولید.

امضاء محفوظ

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز وطن فروش تا کی می خواهی اراجیف بگویی،خدا لعنتتون کنه که هیزم آتش شدی،شماها از منافق بدترید.

    41
    67
  2. مرده شور اون پایگاه خبری و تحلیلتون رو ببره که همش درجهت منافع اونور آبیتون قدم برمیدارید.اول باید با شما خائنین برخورد شه که عامل تحریک جوونها هستید.

    45
    67
  3. چه مطلب ضعیفی،بیشتر شبیه انشاء دانش اموز می مونه! بله امنیت بازیچه یه عده دانشجو خرابکار نیست که دارند از پول بیت المال ارتزاق می کنند و به امنیت کشور لگد می زنن.

    41
    65
  4. ایا خبر دارید دتنشجیان چه بر سر ارامش امنیتمان اوردند . چرا فکر میکنید در دانشجویان انسانهای بد نیست نکند با کنکور و قبولی دانشگاه مهر پیغمبری میخورند . دانشجوی هتاک و فحش دهنده و نابود کننده سلف و رقاص . دانشحویی که به دختر دانشجوی محجبه حمله میکند را مگر شما رسانه ها به هزار حیله تطهیر کنید . فکر کردید مامردم بی سواد و احمقی هستیم مریم رجبی و خیلی از گروهک او دانشجویان این دانشگاه ها بودند رجبی در دانشگاه شریف درس می خواند وقاتل یک ملت شد بس کنید این اراجیف را که نبابد با دانشجو برخورد کرد تا کی برای اتش افروخته این جماعت خون بدهیم و از ترس بلرزیم . امنیت را به کشورمان بر گردانید و با همه مردم یکسان و باقانون برخورد کنید . این التهاب را خود دانشجویان رقم می زنند چرا قبل از این اینگونه نبود علت را بگویید ؟

    14
    17
  5. اگر این گزارش صحت داشته باشد، به احتمال زیاد خود آن لباس شخصی ها در واقع ضد انقلاب اند که می خواهند بنام طرف داری از نظام، از پشت به آن خنجر بزنند.

    50
    24
  6. این بود انقلاب این بودنویدروزهای خوب این بودقولهایی که داده بودین پس کرامت انسانی کجا رفت اصلا قانون اسلام کجارفت پس معلوم شدشماها مسئولین نامحترم همتون ضدانقلاب هستین …که اینگونه باملت رفتارمیکنید ؟؟خوب رفراندوم بزاریداگه مردهستین اگه ملت شمارابخوان جواب مثبت میدن …

    28
    8
  7. ماجرا را من شنیدم ولی نه اینگونه که شما قصه کردید شما از جانب خودتان پر و بال میدهید و قصه ی خودرا تعریف می کنید اون دانشجوها که گرفتن قبلا شلوغ کاری کرده بودن

    6
    11
  8. بله ایشان حتما و حکما مطلع است! بلکه با اطلاع ایشان و دوستان شان این اتفاقات، نه تنها در اهواز که در جای جای کشور در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی روی داده و میدهد.

    42
    13
  9. مسئولان بخاطر حفظ خودشون وخونواده هاشون دست به هر کاری میزنن، مبادا که آب تو دل آقازاده هاشون تکون بخوره ، بجهنم که جوونای مردم پرپر میشن قانون کیلو چند، مگه قانون اساسی رعایت میشه که قانون مربوط به دانشگاه انجام بشه، هیهات

    20
    3
  10. مگردراین دیارتاحال پاسخی شنیده اید؟؟البته قبلامجوزچنین رفتارهایی اعلام شده بود…

    37
    18
  11. انتظار دارید ایشون رو با تقدیم گلسرخ و بفرما بفرما سوار کنند نتیجه لیدری اغتشاشات، پاسخگو بودن به حوادث و مشکلات ایجاد شده برای مردم عادی و دانشجویان طالب درس است و ایشان باید در محاکم، به اعمال خود جواب بدهند

    5
    10
  12. طوری نوشتید انگار لباس شخصیها از روی شکم سیری وارد محوطه خوابگاه شدن .حتما اون دانشجو غلطی کرده که اومدن بردنش

    28
    64
  13. بابا تروخدا از این حرفا نزنید…. چ خبرههههه… کوادکوپترم آورده بودن برا فیلمبرداری؟!… از کجا معلوم اون دانشجو ساقی مواد نباشه تو دانشگاه… شاید مریض باشه و کس دیگه ای خبر نداشته بچه ها جو سازی کردن… شمایی ک این صحبتارو کردی، شما تو تک تک لحظات تو جاهای مختلف خوابگاه حاضر بودی ک همه چیزو انقد مطمئن گفتی؟!… نکنید اینکارو… بخدا بضرر خودتونه… اون کسایی ک شارژتون میکنن ک این نظام بره اتفاقای خوبی میفته ب فکر شما نیستن ب فکر جیبشونو زندگی خودشونن ب فکر جایگاه خودشونن پس فردا هم ب فرض محال بیان مثه پدرو پدر بزرگاشون هیچ گلی ب سر این مملکت نمیزنن

    5
    9
  14. مگر دانشجو مصونیت دارد اگر جرم کرده باید بازداشت شود
    تحصیل رایگان خوابگاه رایگان بعد غداره کشی و اغتشاشگری و آتش افکنی به مملکت
    انصاف نیوز نام خوبی است ولی نه برای این سایت بی انصاف

    4
    7
  15. خدا لعنت کنه نیروهای خود سر رو که آبروی نظام را خدشه دار کردند, خدا لعنت کنه کسانی کنه با تصمیمات شخصی و خود سرانه ملت رو جریح کردند, خدا لعنت کنه کسانی که خون شهدا رو پایمال کردن ، خدا لعنت کنه کسانی رو که برای دفاع از مملکت هیچ هزینه ای ندادهاند و فقط در حال بهره برداری و حفظ منافع خود هستند.

    4
    3
  16. حریم دانشگاه وخوابگاه؟؟؟اسمتونو گذاشتید دانشجوووو فحشهای رکیک وهزارتا بی قانونی زد وخورد وتوهین به همکلاسیهای خودتون میکنید شما دانشجویید یا لیدر اختشاشات به بهانه دانشجو بودن خواب وخوراک رو ازهمه گرفتید خجالت بکشید ، اعتراض کردن بلد نیستید واسم خودتون رو گذاشتید دانشجووو ، نردم روخسته کردید هر روز یه بی ادبی وهتکاکی داریم میبینیم، معنی دانشجو رو هم متوجه شدیم انگار مادرس نخوندیم اعتراض نکردیم یه مشت اراذل ریختید تو محیط دانشگاه اسمتونم گذاشتید دانشجو نه مقدسات نه قانون میفهمید چیه

    5
    9
  17. بنازم بلاخره یه جوون مردی صداش درومد برا اون بدبدخت
    صدا پسره نوز تو گوشمه تو فیلمش با گریه داد میزد
    بچه ها کمک
    ناموسا کمک

    55
    24
  18. عزیز تو نگران خوراک شبکه های معاند نباش خود اغتشاشگران تا الان کلی خوراک دادن به این شبکه ها!! دیگه دوران مماشات تموم شده از اول باید این کار رو میکردند.مردم خسته شدند از این همه نا امنی و …. از نون و زندگی و آرامش انداختین مردم رو با این روزنامه های جریان سازتون

    40
    40
    1. مگر دانشجویان اغتشاشگر بفکر آرامش و امنیت مردم هستند؟ یا شاید فکر می‌کنید صیانت دارند و هر کاری دوست داشتند باید انجام دهند.

      3
      7
  19. مگه شما برای خرابکاری واغتشاش و ویرانی مملکت مجوز داشتید. خدا پشت وپناه حافظان امنیت باد والبته هست. باید با این اشغالهایی که ابروی دانشجو ودانشگاه را به سخره گرفتند برخورد قهر امیز شود تا دیگر ساحت علم وادب را اینگونه موجودات پست فطرت وبی شرف نابود نکنند.

    2
    5
  20. دانشجوی جندی شاپورم،این دانشجو و دوستاش روز چهارشنبه هفته قبلش به طرز عجیبی توی سلف مرکزی با داد و فریاد واسه مختلط کردن سالن غذا خوری شعار میداد،بچه ها بهش گفتن واسه چی داد میزنی میگه من با شما مشکل دارم با همتون مشکل دارم،اصلا رفتارش در شأن دانشجو نبود،دانشگاه جای داد و فریاد و بزن بشکن نیست،حتی بلد نیست خواسته شون رو بگن

    2
    8
  21. و به این ترتیب بود که چون دانشگاه‌ها از حالت مطالبه به مقابله تغییر ماهیت دادن …و جریان غیر انقلابی کشور در آستانه نابودی قرار گرفت و منافذ حضور دشمن در حال بسته شدن بود …طرح هزار چاقوی دشمن صهیونیستی با کمک رسانه های زنجیره ای تطمیع شده و تجهیز شده داخلی شروع بکار کرد در این حین مردم با راهپیمائی های آرام وارد معرکه شدن و شعار آرامش دادند اما سلبریتی هاي دو تابعیتی به میدان آمده و آب را به نفع دشمن گل آلود کردند و حفره امنیتی ایجاد شد ..و سربازان وطن در مرزها و مردم عادی در حرم های امن مورد حمله و شهادت و در تیررس تکفیری های خون آشام واقع شدند…با همه نصایح بزرگان سماجت بی شرمانه ادامه پیدا کرد تا جایی که نیروی آرام کننده بسیج وارد میدان اصلی شده و وووو باید کشور حتما بدست صاحبان اصلی اش آرام شود …انصاف نیست اعتماد مردمی به امن بودن نظام جریحه دار شود…

    2
    5
  22. متأسفم برات انصاف نیوز، اسمتو عوض کن بذار بی انصاف نیوز و فتنه نیوز. تو واقعا دلت برا آبروی نظام و انقلاب و دولت سوخته ؟ بخدا که دروغ میگی. شما منافقید. خبر داری این دانشجو نمای قلدر این روزها چه غلطی کرده؟! چرا آب به آسیاب دشمن میریزی؟ هر غلطی می‌خوان میکنن، دانشگاه رو به آشوب می‌کشن بعد شما لال مونی می گیرید؟ اونوقت که مثل موش میگیرنشون شما نیستید مدافع اینا؟ تف بر این خباثت…

    2
    9
    1. عزیزم شما با کفش های دانشجو راه نرفتید چون اگه راه رفته بودید میفهمید این واکنش ها از دانشجو یک چیز عادی هست داشجو دوقتی کرایه تاکسی از 5 تومن میشه ده تومن باید یک بار دیگه کل هزینه هاشو دوباره بیاره رو کاغذ و باخودش محاسبه کنه کجای زندگی شو بزنه که این ماه سر بشه پس بنظرم خیلی طبیعی هست که اعتراض اش طبدیل به خشم بشه و حرکتی کنه که نباید بهتر نیست به مطالبه افراد گوش داه بشه؟؟؟شما نباید به اتش دو قبی بنزین بریزی

    1. بله کاری باهاش ندارن هیچ اهمییتی نداره نوشته هایش نظر و نقد کسی اهمیت نداره هیج اهمیتی نداره برای کسی که امنیت روانی نداری

  23. کدوم امنیت رو میگی امنیت مالی که شب می خوابی صبح پا میشی میبینی پژو پارس سی میلیونی شده چهارصد و پنجاه میلیون امنیتی که توی سطل زباله تا کمر همه خم هستن توش

    17
    3
  24. اینجا اهواز هستش مبادا صدایی از کسی برای اعتراضی بلند شه با اشد مجازات باهاش برخورد میشه

  25. انصاف، مظنه الان ساعتی چند شده!؟ فکر کنم از ساعتی ۸ تومن، به ساعتی ۱۰۰ تومان رسیده که اینگونه سبعانه هجوم می آورند!! تو چی میگی؟

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا