خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی کانادا و بلژیک امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در استادیوم احمد بن علی قطر در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

بلژیک پرستاره و جذاب همیشه و در همه تورنمنت‌های جهانی سالیان اخیر به نظر یکی از مدعیان اصلی میرسیده و حداقل این پتانسیل را داشته! اما آن‌ها معمولا در مراحل حذفی ناکام می‌مانند و شاید قطر موقعیتی باشد که این نسل جذاب بلژیک به آنچه شایسته آن است برسد!

تیم دوم رنکینگ فیفا در ۵ بازی اخر خود ضمن ثبت دو شکست برابر هلند و مصر، ولز و لهستان را شکست داده و یک تساوی با ولز ثبت کرده است.

در سوی دیگر، کانادا به عنوان تیم رنکینگ ۴۱ام فیفا امسال شگفتی‌ساز منطقه آمریکای شمالی بود و بالاتر از آمریکا و مکزیک به جام جهانی رسید. کانادا در ۵ بازی آخر خود ژاپن و قطر را شکست داده، برابر اروگویه و هندوراس شکست خورده و با بحرین مساوی کرده است.

دو تیم پیش از این هیچ تقابل رسمی نداشته‌اند و این نخستین تقابل دو تیم در جام جهانی است. برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا