خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سناریوی جدید اصولگرایان شورا درباره‌ی «املاک نجومی»

دیروز اصولگریان شورای شهر تهران ضمن رد طرح تحقیق و تفحص درباره‌ی ماجرای «املاک نجومی»، پیشنهاد بازرسی و نظارت بر آن را دادند که در نهایت با 16 رای به تصویب رسید. اما روال این بازرسی و نظارت چیست؟

به گزارش انصاف نیوز، با توجه به این طرح جدید تصویب شده، موضوع املاک نجومی برای بررسی به کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران واگذار می‌شود که ریاست آن با «پرویز سروری»، لیدر فراکسیون اصولگرایان است که جریان خبری رسانه‌های پرقدرت اصولگرایان در ماجرای املاک نجومی کاملا همسو با او حرکت می‌کنند.

مواضع «پرویز سروری»، از ابتدای طرح موضوع املاک نجومی بارها در خبرگزاری‌های فارس، باشگاه خبرنگاران صداوسیما، تسنیم و دیگر رسانه‌های اصولگرایان علیه انتشار و منتشر کنندگان آن موضع‌گیری‌های عجیبی کرده است.

همچنین «محسن پیرهادی»، یکی از اعضای اصولگرای این کمیسیون است که در لیست منتشر شده به عنوان ماجرای املاک نجومی نام وی آمده و طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور این پرونده در حال رسیدگی است و تا تهیه‌ی گزارش نهایی این سازمان باید منتظر ماند.

پیرهادی درباره‌ی درج نام خود در این لیست گفته است: به رویه جاری سایر کارکنان شهرداری، ماه ها قبل از عضویت در شورای شهر، بنده هم در تعاونی مسکن ثبت نام کردم، هرچند بر خلاف آنچه گفته شده تعاونی مسکن ما نه تخفیف ۵۰ درصدی داشت و نه اقساط ۶۰ ماهه. مثل دیگر تعاونی ها عضو شدیم و این عضویت و واریزی حق عضویت و پرداخت وجه مسکن، قبل از رفتن به شورای شهر تهران بود و مربوط به ماه ها قبل از ورود به شورا بود و در زمانی که عضو شورای شهر بوده ام از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده ام حتی برخی اعضا در اداره یا شرکت دولتی مشغولند و حقوق می گیرند اما بنده با توجه به مسئولیتم در سازمان بسیج شهرداری، حدود ۴ سال است هیچ حقوق و مزایایی نگرفته ام و بصورت داوطلبانه کار کرده ام».[منبع: سایت فردا، نزدیک به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران]

با توجه به ریاست پرویز سروری و عضویت محسن پیرهادی، پرسشی که در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته این است که نتیجه‌ی این بررسی چیزی غیر از برائت اصولگریان شورا از ماجرای املاک نجومی خواهد بود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقایان املاک نجومی خیلی دستپاچه شده اند؟؟!!دلیلش هم روشن است پس دادن اموال به غارت برده وعدم صلاحیت ورای نیاوردن در دور بعدی را می توان بیان نمود که امر طبیعی است.

  2. کاش اقای پیرهادی اعلام میکردند که در این چهار سالی که هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند ، از کجا میخورند ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا