خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد ؛ اولین سوپرجام استقلال همراه با جشنی خاص

استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد و بالاخره توانست برای اولین بار این عنوان را در فوتبال ایران کسب کند تا تنها جای خالی ویترین افتخارت خود را پر کند.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان قهرمان بی شکست فصل گذشته توانست با تک گل امیرارسلان مطهری با برتری برابر نساجی مازندران قهرمان جام حذفی در فصل پیش، برای اولین بار سوپرجام فوتبال ایران را بالای سر ببرد.

استقلال که از زمان شکل گیری مدون این جام در ایران سالهای خوبی را پشت سر نگذاشته بود بالاخره توانست در هشتمین مرتبه اهدای جام این عنوان را در کرمان و در سال 1401 مال خود کند.

اما از نکات جالب سوپرجام این فصل فوتبال ایران میتوان به بی تماشاگر بودن این بازی اشاره داشت که برای دو تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران جای تاسف داشت؛ البته جشن قهرمانی استقلال نیز شاید به عنوان خاص‌ترین جشن قهرمانی تاریخ فوتبال ایران در سالهای بعد شناخته شود جشنی که شبیه به جشن نبود و حتی در زمان بالارفتن جام که شاید اوج غایت یک رقابت ورزشی باشد، بازیکنان استقلال دست به سینه و بدون تحرک بر روی سکوی قهرمانی ایستادند!

از نکات دیگر این قهرمانی میتوان به گلزنی امیرارسلان مطهری بازیکن مغضوب ابتدای فصل اشاره کرد که به نوعی بار دیگر خودش را ثابت کرد؛ هرچند این بار گیتار گیتاریست آبی‌ها پس از گل همراه او نبود.

استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد ؛ اولین سوپرجام استقلال همراه با جشنی خاص
استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد ؛ اولین سوپرجام استقلال همراه با جشنی خاص

گفتنی است این هشتمین جام استقلال با یک مربی خارجی بود و حالا ساپینتو نام خود را در کنار اسامی همچون رایکوف بزرگ، جکیچ و شفر قرار داد؛ ریکاردو ساپینتو با دومین جام دوران مربیگری خود تبدیل به دومین مربی خارجی فاتح جام به همراه استقلال پس از وینفرد شفر در دوران پس از انقلاب شد.

به هرروی استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد و حالا پس از این، همه توجه‌ها به جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا