خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در آخرین بازی دور گروهی و در رقابتی حساس رویارو می‌شوند.

سرنوشت رم در لیگ اروپا که بسیار پیچیده شده، تنها یک راه حل دارد و آن هم در دستان خود رم است! پیروزی برابر لودوگورتس در ایتالیا! برای تماشای پخش زنده بازی آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401

رم ک شاید مدعی اصلی صعود از این گروه به نظر می‌رسید، با شکست برابر لودوگورتس و بتیس، حالا تنها 7 امتیاز از دو برد برابر هلسینکی و تساوی برابر بتیس دارد! آن‌ها در هفته پایانی و در شرایطی که تکلیف بسیاری از گروه‌ها مشخص شده، هم امتیاز با لودوگورتس، میزبان نماینده بلغارستان در المییک رم هستند!

بتیس 13 امتیازی پلگرینی با خیال آسوده از بابت صعود،‌ به مرحله بعد فکر می‌کند، اما تکلیف دومین تیم صعود کننده امشب مشخص می‌شود و رم اگر قصد خداحافظی با لیگ اروپا را ندارد، باید امروز حتما پیروز شود. رم در بازی رفت در بلغارستان با نتیجه دو بر یک برابر لودوگورتس شکست خورده است.

رم در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست داشته و لودوگورتس 4 برد و 1 شکست ثبت کرده است. برای تماشای پخش بازی زنده آ اس رم و لودوگورتس 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا