خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به روزرسانی برنامه گوگل مپس با قابلیت شکار پوکمون‌ها منتشر شد

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که به بازی پوکمون گو (Pokemon Go) نپردازد. به تازگی نسخه جدیدی از برنامه گوگل مپس عرضه شده که مختص کاربران این بازی محبوب است و قابلیت‌هایی مشابه محصول نینتندو را در منوی تایم لاین خود ارائه می‌کند.

در صورتی که در برنامه گوگل مپس قابلیت ردیابی موقعیت را غیرفعال کرده اید، برای بهره بردن از قابلیت جدید نقشه گوگل مجبور به فعال کردن آن خواهید بود. پس از فعال کردن ردیابی موقعیت، با مراجعه به قسمت تایم لاین در منوی کشویی سمت چپ برنامه گوگل مپس، گزینه‌های گوناگونی را مشاهده خواهید کرد.

گچت نیوز به نقل از فون آرنا نوشت: پیش از این، کاربران می‌توانستند مسیری که دویده‌اند، دوچرخه سواری کرده‌اند و یا هرگونه فعالیت ورزشی انجام داده‌اند را روی نقشه مشاهده کنید. در آپدیت امروز برنامه گوگل مپس قابلیت جدیدی به این بخش افزوده شده و آن امکان بررسی کوچه‌ها و خیابان‌هایی است که در آنها پوکمون دریافت کرده‌اید.

اگر به فروشگاه‌های نرم افزاری سری بزنید، اپلیکیشن‌های زیادی خواهید یافت که مسیرهای دریافت پوکمون و مکان دریافت پوکمون‌های قبلی را نیز به شما نشان می‌دهند؛ اما برنامه گوگل مپس پا را فراتر گذاشته و علاوه بر مکان دریافت پوکمون، تاریخ و ساعت دریافت آن‌ها را نیز به کاربر اطلاع می‌دهد. این قابلیت تلفیقی از ویژگی‌های برنامه‌های متفرقه و بازی پوکمون گو محسوب می‌شود که با دقت بسیار بیشتری انجام می‌پذیرد. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن مکان دریافت پوکمون‌ها از طریق برنامه گوگل مپس نیز فراهم شده که به جذابیت بیشتر نسخه جدید نقشه گوگل کمک می‌کند.

گرچه تعداد بازیکنان پوکمون گو در حال حاضر رو به کاهش است، اما افزودن این قابلیت جدید به اپلیکیشن گوگل مپس نشانه آگاهی گوگل از جذابیت‌هایی است که کاربران برای آن‌ها اهمیت زیادی قائل هستند. درون محصولات گوگل خلاقیت حد و مرزی نمی‌شناسد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا