خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایران به نشانه‌ی اعتراض اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل در امارات را ترک کرد

فارس نوشت: «علی اکبر محرابیان وزیر نیرو هنگام ترک امارات به عنوان میزبان اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل در امارات گفت: ایران حضور سیاسی و جانبدارانه رژیم صهیونیستی و پیگیری اهداف بی‌ربط در اجلاس تغییرات اقلیم سازمان ملل را مغایر با اهداف این کنفرانس می‌داند و در اعتراض به آن، محل کنفرانس را ترک می‌کند.

ساعاتی پیش گاردین، دیدار اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم اسرائیل با رئیس امارات محمد بن زاید آل نهیان را رسانه‌ای کرده و از ارائه درخواست‌هایی از سوی طرف اسرائیلی به امارات پرده برداشت. از طرفی جروزالم پست نیز هدف سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات در پوشش اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل را استفاده از فضای دیپلماتیک موجود در اجلاس آب و هوایی امارات برای تقویت موضع تل‌آویو در جنگ و آزادی اسیران اسرائیلی گزارش کرده بود.

پیشتر با مطرح شدن حضور رژیم صهیونیستی در اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که بنا بود، در این اجلاس شرکت کند، سفر خود را لغو کرد و هم اکنون نیز هیئت ایرانی در اعتراض به حضور رژیم صهیونیستی بدون توجه به حجم جنایات در غزه در اجلاس شرکت نمی‌کنند.

همزمان با حضور رئیس رژیم صهیونیستی در امارات برای شرکت در اجلاس تغییر اقلیم و دیدار با مقامات اماراتی، موج جدید از حملات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در نوار غزه آغاز شده و جنایات تل‌آویو از سر گرفته شد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر قرار باشه مقصران اصلی تخریب منابع آب و خاک و هوای کشور رو محاکمه کنن، محرابیان و تمام وزرای سابق تیرو و البته عیسی کلانتری جزو متهمان ردیف اولن.
    اجلاس رو ترک می‌کنه؟!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا