خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی ؛ فدراسیون تهدید به برخورد کرد

واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی پس از قهرمانی این تیم در جام بین قاره‌ای منتشر شد که در آن از برخورد با خاطیان سخن گفته شده!

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که از قدرت های جهانی در این رشته محسوب میشود و اوج قدرتنمایی خود را نیز همواره برای جام بین قاره‌ای کنار می‌گذارد، اینبار با قهرمانی در این جام به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ این جام نائل آمده است.

اما نکته قابل توجه آنکه این رقابتها در این دوره بسیار برای تیم ملی پرحاشیه دنبال شد چراکه بازی‌ها اصولا در دبی برگزار می‌شود جایی که ایرانیان بسیاری را در خود جای داده است و همین امر سبب شد تا در گام اول شعارهای خاصی در محل برگزاری بازیهای تیم ملی شنیده شود.

در گام دوم نیز بستن دسبند مشکی محمد احمدزاده، خوشحالی نکردن بازیکنان پس از گلزنی و برخی اقدامات نمادین دیگر از جمله خوشحالی بعد از گل سعید پیرامون در فینال و همچنین عدم خوشحالی در هنگام بالا بردن جام، از این قهرمانی یک قهرمانی پرحاشیه ساخت که با تحسین بسیاری از افراد و یا انتقادهای تند گروهها و افراد نیز مواجه شد.

حالا واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی که توسط کمیته فوتبال ساحلی منتشر شده است ضمن اشاره به قهرمانی مهم تیم ملی، از برخورد با افرادی که به گفته این کمیته، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرده و مسائل سیاسی را در فوتبال دخیل کردند خبر میدهد.

واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی

متن بیانیه‌ی فدراسیون یه این شرح است:

«قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می گوئیم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاهها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند .

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت ننموده اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم.»

گفتنی است تیم ملی ساعاتی پیش به ایران بازگشت که گروهی از طرفداران نیز برای تشویق بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه حاضر بودند.

به هرروی باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی این نهاد چه برخوردی را در نظر گرفته است و واکنش بازیکنان تیم ملی به آن چه خواهد بود.

واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی ؛ فدراسیون تهدید به برخورد کرد
واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی ساحلی ؛ فدراسیون تهدید به برخورد کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – میگوید پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در ورزش – عجبا ! کشتی نگرفتن با کشتی گیر اسراییلی رفتار سیاسی در عالم ورزش محسوب نمیشود ؟

    53
    39
      1. اسراییل در مجامع بین المللی، به اشتباه یا صحیح بعنوان یک کشور پذیرفته شده است؛ اینکه شخص جنابعالی یا من یا هرکدام از ما حاضر به قبول اسراییل بعنوان یک کشور نباشیم، سر سوزنی برای آنها اهمیتی ندارد و اصلا شما یا مرا نمی شناسند!!

        3
        7
      1. اسراییل در مجامع بین المللی، به اشتباه یا صحیح بعنوان یک کشور پذیرفته شده است؛ اینکه شخص جنابعالی یا من یا هرکدام از ما حاضر به قبول اسراییل بعنوان یک کشور نباشیم، سر سوزنی برای آنها اهمیتی ندارد و اصلا شما یا مرا نمی شناسند!!

        18
        15
        1. با سلام. 28 کشور دنیا اسرائیل را به رسمیت نمیشناسند. به رسمیت شناختن شدن آن از سوی دیگر کشورها نیز سرسوزنی برای ما اهمیتی ندارد.

          14
          5
    1. تو که هنوز نمی دونی علت مسابقه ندادن ورزشکار های ایرانی با رژیم آدم کش چیه لطفا هیچی نگو
      برای اینکه متوجه بشی که بعید می دونم میگم بهت
      رژیمی که به زور کشوری رو گرفته و اجازه حتی رفراندوم هم به مردمان واقعی اون سرزمین نمیده
      آیا باید کشورش و پرچمش رو به رسمیت شناخت و باهش مسابقه داد
      الان فکر کن داعش کشورت رو بگیره و ادعای مالکیت کنه
      و تو هم حسب اتفاق زنده بمونی و شاهد این باشی که کشور های دیگه با داعشی ها مسابقه بدن
      بهت بر نمی خوره؟
      حالا فهمیدی علت مسابقه ندادن سیاسی نیست علت به رسمیت نشناختن اون موجودات کثیفه

      29
      14
    2. کشتی یک ورزش پهلوانی است و اسرایئل غاصب رو کسی نه کشور حساب می‌کنه و نه ملیت داره چه برسه بخوان باهاش مسابقه بدهند.

      14
      6
  2. اینها خیال می‌کنند نظام رفتنی است دنبال گرفتن پست وزیر ورزشی در دولت خیالی هستند اگر اقتدار نیروهای نظامی نبود همین امارات راهتان نمی داد هوهو تان می کردند شما مایه ننگید

    53
    43
    1. شما برو ببین پنجاه سال پیش رابطه ی این کشورای حاشیه خلیج فارس با ایران چجوری بود، برو یکم اگه سواد داری البته مطالعه کن

      20
      15
      1. ما بی سواد. آقای باسواد متخصص، 50 سال پیش و البته دورتر از اون این کشورا شهرهای کشور ایران بودن که ی فرد کودن اونا رو ب قیمت ناچیز فروخت.

    1. به شرط اینکه از سر اجبار نباشه. بچه‌ها رو مجبور میکنید مسابقه ندن. دیکتاتورها

      10
      13
  3. انصاف نیوز انصاف داشته باش !تو این مملکت فقط حاکمیت حق داره همه چیزو به همه چیز قاطی کنه حتی قیمه ها را تو ماستا .
    شما که بلدین ، بهشون حکم محاربه بدین تا دیگه کسی از این به بعد هوس همدردی با مردم کشور آفتزده که برای حقوق اولیشون داره خونشون ریخته میشه به سرش نزنه

    18
    9
    1. منظور از حقوق اولیه کشف حجاب هستش همه اینها که داری میبینی واسه این هستش که رو سری در بیارن نه گرسنگی و فقر مردم
      و اگه واسه فقر و گرانی و گرسنگی بود وضعیت کلا فرق میکرد

      4
      1
  4. سلام ،قضیه رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی با همه فرق داره ، مااصلا اون رژیم رو به عنوان یک کشور به رسمیت نمیشناسیم ، بحث فقط ورزش نیست

    20
    11
    1. تو اول برو یه تست ژنتیک بده ببین بجز اسمت (که اونم صرفا اینجا یه چیزی نوشتی و راست و دروغش معلوم نیست) چقدر تشابه ژنتیکی با نژاد ایرانی داری بعد بیا دم از ایرانی بودن بزن. اصلا میشه توضیح بدی ملاک تو برای تشخیص رگ و ریشه ی ایرانی چی هست!؟
      حکومت پادشاهی که از غرب هندوستان توی جنوب شرق آسیا تا شما آفریقا و بخشهایی از اروپا بوده و توی تمام این دوره تبادلات تجاری و فرهنگی و امنیتی داشتن با همدیگه و بعد از کوروش هزاران بار جنگ و حمله و تغییر سلسله و تغییر حاکمیتها و بگیر و ببندها رو کشور ایران تجربه کرده، تو بعد از چند هزار سال از کجات تشخیص دادی که ایرانی هستی؟!
      یه بدبختی مملکت هم شده همین ایرانی ایرانی کردن یه مشت بیسواد که دو کلاس سواد تاریخ ایران باستان رو هم ندارن.

  5. امیدوارم به آنچنان درد بیدرمانی مبتلا شوید که روزی صد بار آرروی مرگ کنید اما نمیرید! آنگونه که مردم مظلوم ایران را مبتلا کرده اید.

    21
    12
  6. لطفا برخورد جدی با یمشت جو گرفته جانگرفته بکنید ک خیال کردن ملت فقط چهارتا بهزیکن دوزاری هستن مرده شورتون ببرن با پیروزیتون خدا مرگتون بده

    11
    16
  7. با سلام.
    دوستان در این ایام پر هیاهو و فتنه انگبز متاسفانه جان خیلی از جوانان این مرز و بوم بناحق ریخته شد چه از افراد ی که مطالباتی داشتن و چه از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که تماماً از سرمایه های این آب و خاک بودن . پس ایرادی که به این دسته از ورزشکاران وارد هست این میتونه باشه که چرا فقط جان بخشی از کشته شدگان اخیر براتون ارزش داره . پس واقعا اگه صداقتی در خصوص جان همه هموطنان داشتین بایستی یه واکنشی هم به ترور زنها و کودکان بی گناه که در حرم شاهچراغ مظلومانه پرپر شدن یا کشته شدن مامورین خدوم انتظامی و امنیتی هم می داشتین این جور حرکات که از ورزشکاران و چهره های معروف در میادین مختلف داخلی و خارجی که سر میزنه جز آب به آسیاب دشمن ریختن و بی آبرو کردن کشورمون که توی این چند دهه بخاطرش خونها داده شده دستاورد دیگری ندارد .عزیزان ما همه در یک کشتی نشسته ایم. امیدوارم که این کشتی و همه افرادش به سلامت از این مرحله و پیچ تاریخی هم عبور و به عظمت و اقتدار روز افزون کن همان ساختن امپراتوری ایران عزیزم هستش به ساحل امن برسد. انشاالله.

    23
    8
  8. منظور از حقوق اولیه کشف حجاب هستش همه اینها که داری میبینی واسه این هستش که رو سری در بیارن نه گرسنگی و فقر مردم
    و اگه واسه فقر و گرانی و گرسنگی بود وضعیت کلا فرق میکرد

    10
    3
  9. شجاعت اونی نیست که طرف دار کسی باشی که تاخرخره پول و اسلحه دارد شجاعت یعنی اینکه طرف ملت ستم دیده ایران باشی درودبه شرف فوتبالیست هامون

  10. برخورد جدی بشه با این فوتبالیست های ساحلی و تیم بسکتبال واقعا شعور ندارن که اقتدار پرچم ایران رو میبرم زیر سوال و مهسا امینی ایرانی بود مرد ولی شهدای شاهچراغ ایرانی نبودن که غربی ها اعلام نکردن چرا لال شدن….کمی فکر کینن لطفا

  11. سلام کسانی که سرود ملی ما را نمی خوانند. نماینده ایران نیستند.
    پول کشور را خرج این ها نکنید. ما راضی نیستیم

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا