خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح رییس درباره انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد در نامه‌ای به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه انتصابات در دانشگاه آزاد با رعایت موازین نظام و مقرارت کشوری است، گفت: موضوع انتصاب هراتی در دست پیگیری است.
به گزارش فارس، پیرو انتشار برخی اخبار و انتقادات در رابطه با انتصاب مدیر کل دفتر اسناد و مدارک دانشگاه آزاد و همچنین پیگیری رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در نامه‌ای به محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، توضیحاتی ارائه کرد.
متن نامه میرزاده به  رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:
عطف به نامه شماره 18/6151/د در 17 اردیبهشت ماه سال 93 مربوط به مطالب منعکس شده در رسانه‌های کشور در رابطه با انتصاب عبدالحسین هراتی به استحضار می‌رساند تمام انتصابات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از جمله وی از مراجع ذیصلاح استعلام شده که بلامانع بودن انتصاب وی اعلام شده است.
با توجه به اینکه انتصابات در دانشگاه آزاد در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رعایت موازین نظام و مقرارت کشوری است معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی موضوع است تا در صورت اثبات صحت مطالب مندرج در رسانه‌ها از ادامه همکاری با نامبرده در دانشگاه آزاد اسلامی جلوگیری کند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا