خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و مافرا 18 آبان 1401

پخش زنده پورتو و مافرا 18 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 00:15 به وقت ایران در راند چهارم جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

پورتو که این روزها با مهدی طارمی خوش می‌درخشد، امشب و در راند چهارم جام حذفی پرتغال میهمان مافرا است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و مافرا 18 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 00:15 بامداد 18 آبان از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و مافرا 18 آبان 1401

پخش زنده پورتو و مافرا 18 آبان 1401

پورتو با مهدی طارمی این روزها در لیگ پرتغال در تعقیب براگا و البته بنفیکای شدیدا سرحالی است. تیم‌های پرتغالی بر خلاف سالیان اخیر امسال در لیگ قهرمانان هم وضع خوبی دارد به طوری که پورتو با طارمی در گروهی با حضور لورکوزن، کلاب بروژ و اتلتیکو اول شد و بنفیکا در گروهی با حضوره یوونتوس و پی اس جی چنین نتیجه‌ای گرفت و بدون شکست به دور بعد رسید!

بنفیکا در لیگ پرتغال نیز با فاصله‌ای قابل قبول پیشتاز است و پورتو در تعقیب آن. آن‌ها در 6 بازی خارج از خانه اخیر خود نباخته‌اند و در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است.

مافرا که 4 بازی خانگی آخر خود را نباخته، در سطح دوم فوتبال پرتغال با 15 امتیاز در رده دوازدهم است. آن‌ها نیز در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و مافرا 18 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا