خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته چهاردهم سری آ به مصاف هم می‌روند.

آ اس رم با ژوزه مورینیو یک فصل معمولی را می‌گذراند و عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. برای تماشای پخش زنده بازی آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:00 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401

رم که فصل خوبی داشت با شکست هفته گذشته در دربی رم برابر لاتزیو، حالا با 25 امتیاز هم امتیاز با یوونتوس اما در رده ششم است. آن‌ها در 5 بازی اخیر هیچ کلین‌شیتی ثبت نکرده‌اند و این برای یک مربی با رویکرد دفاعی اصلا خوب نیست. البته رم در این 5 بازی 3 بار پیروز شده و 2 باخت؛ برابر ناپولی و لاتزیو ثبت کرده است.

غول کش سری آ، ساسولوی رده سیزدهمی و 15 امتیازی اما در فصل جاری مانند همیشه است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود 4 شکست برابر امپولی، ناپولی، آتالانتا و اینتر ثبت کرده‌اند و برابر ورونا پیروز شده‌اند.

نکته مهم درباره تقابل‌های رو در روی دو تیم اینکه در 18 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 9 بار رم پیروز شده و تنها 1 بار ساسولو! در 5 بازی آخر هم 3 تساوی و یک برد برای هر یک از دو تیم ثبت شده است.برای تماشای پخش زنده بازی آ اس رم و ساسولو 18 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا