خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قالیباف 10 روز به انتخابات: کاندیدا نشدم که کنار بروم

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف کناره‌گیری وی از دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را دروغ شاخدار خواند.

به گزارش ایسنا، محمد دهقان در نشست خبری ظهر امروز (سه‌شنبه) خود اظهار کرد، اینکه شایعه می‌کنند قالیباف آمده که کنار برود بداخلاقی سیاسی است که در برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نزدیک به یک نامزد انتخاباتی گسترش می‌یابد.

وی افزود: آقای قالیباف از ابتدا برای رییس جمهور شدن به میدان آمده، هرچند خود را جزئی از نیروهای انقلاب می‌دانیم هرچند بر اساس کارنامه‌ای که دارد و توان و سابقه مدیریتی و نقششان در عرصه‌های منختلف و تحولی که ایجاد کرده این توان را در خود می‌بیند که کشور را اصلاح کند و خود را برای این کار آماده کرده و به هیچ وجه برنامه کنار رفتن ندارد که به میدان آمده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این احساس در مردم به وجود آمده که وقتی ایشان در پایش‌های اجتماعی و نظرسنجی‌ها رشد کرده رقیب ترسیده و دروغ شاخداری پخش کردند که فلان مقام ارشد کشور گفته آقای قالیباف کنار برود. این دروغ  شاخداری است که در انتخابات شاهد بودیم. آقای قالیباف بر اساس کارنامه، سابقه و برنامه‌ای که از قبل ارایه کرده بود برای اداره کشور برنامه دارد و آمده که تا پایان بماند.

دهقان درباره وعده قالیباف در خصوص افزایش میزان یارانه نقدی نیز گفت:‌ روشن است یارانه‌های نقدی که در سال ۸۹، ۴۵ هزار تومان تعیین شد ارزشش امروز کمتر از ۱۵ هزار تومان است و بنزین ۱۰۰ تومانی امروز ۱۰۰۰ تومان شده است. طبق یک قول درآمد یارانه‌های ۸۵ هزار میلیارد تومان است. ما همچنین در برنامه ششم تصویب کردیم که یارانه افراد کم درآمد یک چهارم حداقل حقوق کارکنان دولت باشد. به نظر می‌رسد دولت اراده‌ای برای اصلاح پرداخت یارانه‌ها ندارد و شاهد پرداخت یکسان یارانه‌ها هستیم از افراد روستایی تا افراد بالاشهر نشین در تهران که با عقل سازگار نیست. به هر حال پرداخت یارانه منابعی دارد که باید این منابع به درستی توزیع شود.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف اضافه کرد: دولت غیرقانونی قبل از انتخابات بدون حذف یارانه ثروتمندان مستقیماً پول به حساب‌ها ریخت. همین‌هایی که به آقای احمدی نژاد ایراد می‌گرفتند که سیب‌زمینی پخش کرده خودشان مد بالاتری دارند و پول به حساب‌ها ریختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا