خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در هفته دهم لیگ امارات به مصاف هم می‌روند.

الاتحاد کلبا امروز و از ساعت 16:15 به وقت ایران در هفته دهم لیگ برتر امارات میهمان عجمان است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401

شاگردان فرهاد مجیدی در مدت اخیر در لیگ امارات عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند. آن‌ها این روزها با 17 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی هستند و نکته مهم اینکه با صدر جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارند! نکته بهتر اینکه کمی شانس و کسب یک سه امتیاز می‌تواند فرهاد مجیدی را به رده دوم لیگ برساند! آن‌ها در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی ثبت کرده‌اند.

حریف  و میزبان بازی امروز اما با 17 امتیاز در رده هشتم جدول امارات جای گرفته و در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده است.

حاصل تقابل‌های دو تیم با هم در سالیان اخیر نیز 4 برد برای الاتحاد، 2 برد برای عجمان و دو تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و عجمان 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا