خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته پانزدهم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ قدرتمند و پرستاره یولیان ناگلزمن امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در هفته پانزدهم بوندسلیگا میهمان شالکه است. شالکه بعد از سقوط به بوندسلیگا بی، حالا به سطح اول فوتبال آلمان بازگشته و البته تا اینجا اصلا خوب ظاهر نشده است! برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401

صدر و قعر جدول امشب به هم پیوند می‌خورند! بایرن صدرنشین و 31 امتیازی که حالا با یونیون برلین 27 امتیازی در رده دوم فاصله خوبی دارد، امشب به مصاف شالکه رده هجدهمی و 9 امتیازی می‌رود! به نظر می‌رسد شالکه چندان مایل به حضور در سطح اول فوتبال آلمان نیست و بعد از بازگشتی کوتاه مدت، سریعا قرار است سقوط کند.

بایرن هر 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها را پیروز شده و شالکه 1 برد و 4 شکست به ثبت رسانده است. اما در خصوص تقابل‌های رو در رو،‌ هر 5 بازی آخر را بایرن بدون دریافت حتی یک گل پیروز شده و در این 5 بازی 21 گل به ثمر رسانده است! در مجموع هم در 10 سال اخیر،‌ بایرن 23 بار شالکه را شکست داده اما شالکه تنها 3 بار بر بایرن پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و شالکه 21 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا