خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تتلو از زندان اوین: دارم حالشو میبرم

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو که به اتهام تشویق به فساد و فحشا و سپس به اتهام توهین به یک بازپرس مدتی است بازداشت شده و در زندان اوین به سر می برد، به تازگی در گفتگویی تلفنی با اردشیر احمدی کارگردان ویدیوکلیپهایش از اوضاعش در زندان حرف زده است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سینما ژورنال، امیر تتلو درباره حال و احوالش گفته است: اینجا همه چیز خوب است. کلاس فوتبال داریم. کلاس موسیقی داریم. می‌گذرد.

تتلو در پاسخ به اینکه آیا خودت برای زندانیان کلاس گذاشتی بیان داشت: نه، کلاس هست؛ من میروم شرکت میکنم و یاد میگیرم.

وی درباره اینکه آیا کم و کسری ندارد اظهار داشت: همه چیز هست.

تتلو در پاسخ به این گفته ی اردشیر احمدی که به چشم یک تجربه به زندان نگاه کن، گفت: من هم دارم با همین دید نگاه می کنم و حالشو می‌برم و رفیقهای خیلی خوبی پیدا کرده ام.

پیگیریم

همچنین به گزارش انصاف نیوز، دو روز پیش ادمین کانال تتلو نوشت: «تتليتى هاى عزيز هرخبرى كه باشه ما خودمون سريع اطلاع رسانى ميكنيم، اينكه ما چند روزه راجع به اين مساله چيزى نميگيم دليل بر اين نيست كه بيخيال شديم و رفتيم پى عشق و حال! نه! به خاطره اينه كه مراحل قانونى مثه هميشه و با آرامش بايد طى بشه خبر جديدى نيست كه ما چيزى نميگيم! همه ى بچه ها دست به دست هم دادن و هميشه و هرلحظه پيگير كاراى داش اميرن، و مطمئن باشيد هرچيزى بشه بلافاصله بهتون اطلاع ميديم. خود داش امير هم هرروز زنگ ميزنه و درجريان همه چى هست؛ و درخواست آخر هم اينكه لطفاً انقد با بچه ها تماس نگيريد، انقد زنگ نزنيد، چون اين چند وقت همه ى تماس ها مهمن و ضرورى، انقد خط هاى بچه هارو اشغال نكنيد، اعصابشونو خرد نكنيد، تو كامنتا و مسيج ها انقد گير و انرژى منفى نديد، لطفاً اگه ميخوايد كمك كنيد فقط دعا كنيد. لطفاً لطفاً لطفاااً تماس نگيريد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. «خود داش امير هم هرروز زنگ ميزنه و درجريان همه چى هست؛ و …»!
    ای کاش همه ی زندانی ها می تونستن «هر روز» با عزیزانشون در تماس باشن!!

  2. سلطان مون ازاد کنین و لطفا به خبی باهاش بر خورد کنین و وقتی باهاش حرف میزین این سه تا چیز فراموش نکنین احترام .احترام. احترام

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا