خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین جلسه بازپرسی احمد منتظری

احمد منتظری، فرزند آیت الله منتظری که در پی انتشار نوار سخنان آن مرحوم به دادگاه ویژه روحانیت فراخوانده شده بود، پس از چند جلسه بازپرسی امروز خبر داد که مقرر شد دفاعيه ی خود را به صورت مكتوب در تاريخ ١٣٩٥/٦/٢٨ تحويل دادسرای ويژه روحانيت قم بدهد.

به گزارش انصاف نیوز، وی در کانال تلگرامی پدرش نوشت: «در پی انتشار فایل صوتی آیت الله العظمي منتظری، امروز ١٧ شهريور ۱۳۹۵ بار دیگر حجة الاسلام والمسلمين احمد منتظری در محل دادگاه ويژه روحانيت قم مورد بازپرسى قرار گرفت؛ و در پايان مقرر شد با توجه به اتهام “اقدام عليه امنيت ملى” و استناد به مواد ٤٩٨ و ٥٠١ و ٥٠٥ قانون تعزيرات و مجازاتهاى بازدارنده مصوب ١٣٧٥، دفاعيه خود را به صورت مكتوب در تاريخ ١٣٩٥/٦/٢٨ تحويل دادسرای ويژه روحانيت قم بنمايد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انتشار یک فایل صوتی از اظهارات یک نفر دیگر (هر چه که باشد) چطور جرم یک نفر دیگر می شود؟؟!! «علمای اسلام به داد اسلام برسند.» قرآن پر است از انتشار سخنان مخالفان حتی مشرکان. اقدام علیه امنیت ملی؟؟؟؟ اگر عزمی برای اقدام در این مورد وجود دارد به رئیس جمهور سابق که امنیت کشور و امنیت روانی، جانی و اقتصادی میلیونها نفر را از بین برد و با وجود احضار به دادگاه در مقابل قوه قضائیه گردن کشی کرد و به دادگاه نرفت، برخورد شود. امنیت ملی ای که با اظهارات 28 سال پیش یک مرجع تقلید از بین برود (به فرض) مشکلش در امثال عملکردهای آن چنانی دولت قبل است والسلام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا