خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد ؛ 25 مسافر قطر مشخص شدند

لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد تا پس از کشمکش‌ها و گمانه‌زنی‌های عجیب امروز که بعد از لغو کنفرانس خبری کیروش رخ داده بود مسافران قطر مشخص شوند.

به گزارش انصاف ورزشی، ظهر امروز قرار بود کارلوس کیروش در نشستی خبری اسامی مسافران جام جهانی قطر را اعلام کند اما این کنفرانس به دلایلی که هنوز هم مشخص نشده لغو شد؛ اما نهایتا دقایقی پیش لیست تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر مشخص شد که برخلاف دیگر تیم ها نام 25 بازیکن در آن به چشم میخورد این در حالی است که تیمها نام 26 بازیکن را به فیفا فرستاده‌اند!

نکته دیگر آنکه پرسپولیس و استقلال در میان تیم های ایرانی با 4 و 3 بازیکن بیشترین سهمیه را دارا هستند و حضور 4 دروازه‌بان در این لیست هم جای تعجب دارد و همچنین امید نورافکن را میتوان به عنوان بزرگترین خط خورده تیم ملی نام برد.

گفتنی است سردار آزمون که پس از لغو کنفرانس خبری کیروش حواشی خاصی حول محور اسم او ایجاد شده بود در لیست کیروش حاضر است.

لیست تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی، پیام نیازمند، رامین رضاییان، صادق محرمی، حسین کنعانی، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد ؛ 25 مسافر قطر مشخص شدند
لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد ؛ 25 مسافر قطر مشخص شدند

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا