خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس ساسولو 24 مرداد 1401

یوونتوس امشب در هفته اول سری آ جدید میزبان ساسولو است. برای تماشای پخش زنده یوونتوس ساسولو 24 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

یوونتوس ناموفق فصل پیش، حال با تحولات مهم در ترکیب و با امیدهای بسیار به بازگشت روزهای خوب، فصل جدید را امشب در آلیانز استادیوم آغاز می‌کند. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و ساسولو 24 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده یوونتوس ساسولو 24 مرداد 1401

یوونتوس مکس آلگری هرچه فصل قبل خوب نبود، اما با نمایش‌هایی بعضا دلپذیر توسط ولاهوویچ و برخی دیگر از ستارگان، هواداران خود را به فصل آینده بسیار امیدوار کرد. فصلی که البته دیگر در آن نه دیبالایی در کار است و نه ستون محکمی چون کیه‌لینی. جدایی دی‌لیخت و رفتن به بایرن نیز توجیه خوبی برای جذب جلیسون برمر گرانقیمت از تورینو بود.

البته که بانوی پیر با جذب هافبک خوش نفش اینتراخت، فیلیپ کوستیچ و آنخل دیماریای آرژانتینی سعی کرد زنجیره میانی تیم را نیز تقویت کند.به خصوص که پل پوگبا نیز بعد از تجربه‌ای شدیدا ناموفق به تیم سابق خود بازگشته است!

ساسولو گرچه هیچگاه برابر بزرگان تیم از پیش شکست‌ خورده‌ای نبوده اما در 5 بازی آخر با یووه 4 شکست و تنها 1پیروزی داشته است. باید دید آیا یووه گام اول را در فصل جدید مقتدرانه برخواهد داشت، یا ساسولو قرار است همه را غافلگیر کند! برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و ساسولو 24 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:15 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال یوونتوس و ساسولو 24 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال یوونتوس و ساسولو 24 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا