خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله یک «سوپر انقلابی» به قالیباف و آذری جهرمی!

مومن نسب قبلا صفحات جعلی به نام اصلاح طلبان و اپوزیسیون ساخته بود

سایت امتداد نوشت: روح الله مومن نسب، خالق تئوری «بارداری با دوگیگ اینترنت» از جمله کسانی است که این روزها با مسدود شدن واتس آپ و اینستاگرام سر از پا نمیشناسد. او که کانالش در ایتا فعال است در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان که گفته بود «قالیباف به دنبال رفع فیلتر اینستاگرام است» رئیس مجلس اصولگرا و انقلابی را مدافع آذری جهرمی معرفی می کند. آنهم درحالی که اساسا آن زمان قالیباف در مجلس نبود.
مومن نسب جهرمی را عامل اصلی سال 98 معرفی کرده می نویسد: «هزاربار هم اغتشاش شد، از حاج باقر غفلت نکنید؛ به تنهایی برای بستن جاده انقلاب کافی‌ست. اولین حامی آذری‌جهرمی بعد از آبان ۹۸، قالیباف بود. جهرمی عامل اصلی اغتشاشات بود، قالیباف مجلس را از استیضاح او منصرف کرد، همان روز در مجلس با او جلسه گذاشت، همان روز توییت کرد و فضای کثیف مجازی را فرصت خواند، شب هم عکس‌شان کنار هم در هیئت بنی‌فاطمه بیرون آمد برای حمایت.»
نکته اینجاست که اساسا انتخابات مجلس یازدهم که در آن قالیباف با لیست اصولگرایان به پیروزی رسید، 4 ماه بعد از وقایع آبان 98 و در اسفند آن سال برگزار شد. اولین جلسه مجلس یازدهم هم در تابستان سال 99 آغاز به کار کرد و لذا اساسا مجلس اصولگرایان که ریاست آن با قالیباف باشد در زمان وقایع آبان 98 اصلا تشکیل نشده بود.
با این حال چرا این فرمانده آتش به اختیار فضای مجازی چنین موضوع را مطرح می کند؟ آیا از سر ناآگاهی است یا خلاف گویی عامدانه ای در کار است؟ گفتنی است مومن نسب پیشتر اعتراف کرده بود که برای ضربه زدن به مخالفان خودشان از جمله اصلاح طلبان، در فضای مجازی به نام آنها صفحاتی را باز می کردند و مطالبی را منتشر می کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا