خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در جام جهانی ؛ شهریار می‌گوید انتخابش ماندن در کنار مردم است

رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در قطر برای جام جهانی 2022 دقایقی پیش توسط اسطوره بزرگ فوتبال ملی ایران در صفحه شخصی‌اش اعلام شد.

به گزارش انصاف ورزشی، دقایقی پیش علی دایی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی جهان و اسطوره جهانی ایران در حساب شخصی اینستاگرام خود از دعوت رسمی فیفا برای حضور او و خانواده‌اش در قطر برای رویداد بزرگ جام جهانی و همچنین رد این دعوت خبر داد.

دایی در متنی که منتشر کرده یادآور شد که ترجیح میدهد در شرایط کنونی ایران کنار مردم باشد و حضور در جام جهانی را به همین دلیل رد کرده است.

شهریار فوتبال ایران که همواره از کنار مردم ماندن تحت هر شرایطی به عنوان بزرگترین افتخار خود یاد میکند، در روزهای پیشین نیز به جهت انتقادات تند و تیزش و همچین درگیری کلامی با نماینده اردبیل در مجلس پس از درگذشت دختر نوجوان اردبیلی خبرساز شده بود.

رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در جام جهانی ؛ شهریار می‌گوید انتخابش ماندن در کنار مردم است
رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در جام جهانی ؛ شهریار می‌گوید انتخابش ماندن در کنار مردم است

رد دعوت فیفا توسط علی دایی

اما متنی که شهریار در اینستاگرامش منتشر کرده و به واسطه آن پیشنهاد فیفا را رد کرده است بدین شرح است:

«با درود به هموطنان عزیز و بزرگوارم.

در این روزها که حال دل اکثر ما خوب نیست به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم جواب منفی دادم، که کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده هایی که عزیزان خود را در این روز ها از دست داده اند اعلام کنم.

به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی.»

رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در جام جهانی ؛ شهریار می‌گوید انتخابش ماندن در کنار مردم است
رد دعوت فیفا توسط علی دایی برای حضور در جام جهانی ؛ شهریار می‌گوید انتخابش ماندن در کنار مردم است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – چه میتوان گفت جز درود و صد درود صمیمی به تو رادمرد ! همیشه خودت و خانواده ات سلامت باشید.

    20
    8
  2. جناب شفیعیان انتظار می رفت شما به عنوان یک تحلیل گر و سر دبیر یک رسانه تنها به اعلام عدم حضور علی دایی اکتفا نکرده و ابعاد حرکات بعضی از سلیبرتیها را موشکافی کرده و آثار آنرا در جامعه به نمایش بگذارید . این که در صدر از علی دایی بعنوان شهریار یاد کرده اید کمی بیش از اندازه اغراق کرده اید علی دائی حتی موی زیر بغل استاد شهریار هم نیست تا شهریار باشد . شهید مطهری در توصیف انسان کامل و دیگران می فرمایند فرض کنید یک فردی تنها با پرورش یکی از ابعاد وجودی خود ، مثلا با ورزش به عالی ترین مقام رسید ولی ابعاد دیگر را فراموش کند ما اگر بخواهیم تصوری از این انسان بکشیم یک کاریکاتور با جثه ای عظیم دارای بازوان قوی ولی یک سر کوچک و مغزی به اندازه نخود خواهد شد . حال مثال جناب آقای دایی که با پروش بعد سرعت و ماهیجه به مقامی رسید که در سطح خود به بالاترین می شود از او یاد کرد ولی همین فرد به احتمالی مغزی به اندازه نخود دارد که با حرکات و گفتار خود آنرا نمایان می کند . حال باید از جناب ایشان و شما سوال کرد که رفتن به جام جهانی برای تقویت روحیه تیم ایران در کنار مردم بودن است یا رد آن ، یک ضرب المثل معروف می گوید به گربه گفتند مدفوع تو دواست روش خاک پاشید . جناب دائی با این کار خواسته نشان دهد که همان راهی را می رود که علی کریمی مزدک و علی دوستها می روند و چون در داخل کشور مانده و با توجه به معذورات موجود با این حرکت خواسته در واقع درکنار علی کریمی باشد تا مردم ، ذات اقدس الهی چه زیبا در کلام خود به اعمال و رفتار ما ها اشاره می کند أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ ﴿۲﴾آيا مردم پنداشتند كه تا گفتند ايمان آورديم رها مى ‏شوند و مورد آزمايش قرار نمى‏ گيرند (۲) حالا بعضی ها مثل بازی فوتبال از مرحله یک چهارم نهائی تا قبل از فینال پیش می روند ولی در مرحله آخر اوت می شوند

    17
    34
    1. سلام – آقای شفیعیان , چون این فردِ موسوم به صبا ( که تذکیر و تآنیث آن دارای وضوح نیست ) شما را مخاطب قرار داده است, منهم به شما میگویم که حذف چنین نظراتی سانسور کردن نیست, بلکه حذف قبح است . اینگونه سخن گفتن و هتاکی کردن , آزادی بیان نیست بلکه ناهنجاری فرهنگی است . انصافآ شخصی را که مورد احترام کثیری از مردم است با الفاظ زشتی چون موی زیربغل و … خطاب کردن , میتوان آزادی بیان نامید ؟ این رفتار و گفتار چه تفاوتی با شارلی آبدو فرانسوی دارد ؟ ترا بخدا دقت کنید !

      12
      15
      1. باسلام – آقای شفیعیان , چون این فردِ موسوم به معلم ( که تذکیر و تآنیث آن دارای وضوح نیست ) شما را مخاطب قرار داده است بی فایده ندیدم جواب مختصری به افاضات اایشان بدهم . ایشان خود را معلم عنوان می کنند از همین جا معلوم می شود چرا جوانان و نوجوانان تربیت شده معلمانی از این دست در تظاهرات اخیر بیشتر از شعارهای دارای کاف استفاده میکنند . اما در مورد موی زیر بغل وقبح کلام بقول این معلم جلیل القدر : بخاطر این بود که شهریار نامیدن فردی مثل آقای دائی در سطح استاد شهریار ظلمی واضح و مبرهن در حق شاعر بی نظیر قرن معاصر کشورمان بود . شما هم برای اینکه انصاف را رعایتکرده باشید نظری متفاوت را بنمایش گذاشتید که جای تشکر دارد . ایشان فرموده اند افراد کثیری به آقای دائی احترام بالائی قائلند . ای کاش در کشور ما هم رسم نظر سنجی نهادینه می شد تا معلوم شود چه تعداد از مردم این مرز و بوم از رفتارهای اخیر آقای دائی دل چرکین و منزحرشده اند و چه تعدادی همچنان ایشان را محترم میدانند البته اگر سلطنت طلبان ، بهائیان ، ساواکیهای سابق ، وطن فروشان را از این کثیر مردم کسر کنیم آنوقت ادعای ایشان قابل ارزیابی میشد . بله یک زمانی ایشان در تیم ملی توپ به پا می زد و با جان و دل برای تیم های خارجی جان فشانی می کرد، ایرانیان به وجود یک هم وطن موفق در این صحنه افتخار می کردند ولی نه در تیم ملی از ایشان به همان اندازه جان فشانی دیده شد و نه زمانی که ایشان بعد از اینکه از طرف خارجی ها کنار گذاشته شد و مربی گری را در داخل پیشه کرد بجز سر و صدا هنری از ایشان دیدند و همان شهرت سابق پرده ای شد بر روی شکست های پی در پی وی در این منصب. در خاتمه شاید بی فایده نباشد یادی کنیم از پیر مراد دلخسته گان امام راحل که فرمودند میزان در هرکس حال فعلی اوست

        1
        1
    2. چقدر حقیر و بیچاره شدید . با زبان اصلی خودتون که بی ادبانه و سرشار از فحاشیست برگشتید . مردم از امثال تو متنفرن

      6
      9
      1. آقای دایی!
        بهتر است شما بی خیال مردم شوید و در کاخ خود بسر برده یا در کنار داماد عرب خود خوش بگذرانید و دست از سر این مردم بردارید.
        به لطف شما سلبریتی ها، امروز ایران نا امن شده و هر روز تعدادی از عزیزان جان می دهند
        و فردا تروریست ها در کشور ریخته، آزادانه تاخت و تاز می کنند زنان مردم را برده ساخته زندگی را برای شان جهنم خواهد کرد

        1
        1
    3. خانم یا آقای صبا
      لحنتان بسیار تند و شبیه داعشی ها ست
      پر از خشم و توهین
      که البته همه این توهین ها، خشم و قضاوت ها دقیقا بخودتان برمیگردد.
      یاد بگیرید مقایسه نکنید هرکسی در جایگاهش می‌تواند بهترین باشد
      شهریار ورزش و انسانیت و شخصیت ما آقای علی دایی همیشه در کنار مردم بوده و در جایگاه خودش هم بهترین تصمیم هارو گرفته

      1
      1
  3. بود و نبودت
    اینجا یا اونجا
    اصلاً مهم نیست..!
    وطن فروش…
    از خون شهدا خجالت نمی کشی
    تو به فکر دل مردم نیستی،
    به فکر دل لندن نشین ها و
    دنیای پوشالی خودتی…

  4. صبا جان از چه چیزی ناراحتی؟
    از اینکه خود شما … هم حساب نمی شوی؟
    از اینکه دنیا فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند و در مراسم های مختلف از ایشان دعوت بعمل می آورد؟
    از اینکه علی دایی خارج از زمین فوتبال نیز مورد احترام مردم است؟
    خب این که جای ناراحتی ندارد. شما بهتر است بجای زندگی در فضای مجازی و ارائه اراجیف و تفکرات پوچ و مالیخولیایی خودتان که برخواسته از مغز ناقص شما می باشد، وارد میدان عمل شده و مثل آقای علی دایی کمی خدمات به کشور و مردم ارائه کنید.
    مطمئنا در اینصورت بیشتر دیده خواهید شد و مشکل عقده حقارت شما نیز حل خواهد شد. شما و امثال شما هیچوقت با تخریب نام دیگران و کسانی که برای عزت و افتخار ایران و ایرانی زحمت کشیده و عرق ریخته اند، راه به جایی نخواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا