خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: شرایط امنیتی خوبی را در سراسر کشور داریم

وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: شرایط امنیتی کشور مناسب و مطلوب است و خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استاندار تهران در طول دوران خدمتی‌اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت‌هایش در پیشبرد قوی‌تر امور کلان توسعه استانداری‌های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وحیدی با مهم خواندن مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، اظهار کرد: مجموع اقدامات و برنامه‌های استان بایستی همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد و در این زمینه استاندار تهران با تمام ظرفیت فعالیت کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان بایستی به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه‌های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه‌ای و عمرانی دشوار است.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی جریان دشمن به حاشیه بردن ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وحیدی در این خصوص گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

ایجاد 130 هزار شغل در استان تهران

در ادامه این نشست منصوری استاندار تهران به تشریح عملکرد خود در استانداری تهران پرداخت و گفت: 130 هزار فرصت شغلی در استان تهران با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های داخلی استان ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: در طول یک سال گذشته میانگین سنی مدیران استان تهران 10 سال جوان‌تر شده است.

منصوری با اشاره به اینکه در استان تهران 80 هزار واحد صنعتی فعال است، ادامه داد: استان تهران 20 درصد صنعت کشور را در اختیار دارد که بایستی این ظرفیت به نحو مطلوبی در توسعه همه‌جانبه استان به کار گرفته شود.

وی افزود: عمده صنایع در شهرک‌های صنعتی استان تهران پویا و و فعال است و با ظرفیت مناسبی در حال فعالیت هستند.

منصوری در پایان به مشکلات و چالش‌های استان تهران هم اشاره و تاکید کرد در حوزه آب شرب، اتباع غیرمجاز و معتادان متجاهر برنامه‌های خوبی در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا