خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلمان و عمان 25 آبان 1401

پخش زنده آلمان و عمان 25 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دیداری دوستانه پیش از جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال آلمان که شاید با مربی و نسل جدیدش یک بخت اصلی قهرمانی باشد، امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف عمان خواهد رفت. برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و عمان 25 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آلمان و عمان 25 آبان 1401

پخش زنده آلمان و عمان 25 آبان 1401

آلمان، تیم یازدهم رنکینگ فیفا که در دور انتخابی جام جهانی با جوانان خود به سرمربیگری هانسی دیتر فلیک خوش درخشید، این روزها خود را برای ظاهر شدن در حد یک مدعی آماده می‌کند. آن‌ها خاطره خوبی از آخرین حضور در جام جهانی با یواخیم لو در سال 2018 ندارند و حالا برای بازگشتی شکوهمندانه خود را اماده می‌کنند. آلمان البته در 5 بازی آخر خود سه تساوی برابر انگلیس (2 بار) و مجارستان ثبت کرده، یک بار به مجارستان باخته و ایتالیا را در هم کوبیده است!

عمان میزبان در ورزشگاه سلطان قابوس، گرچه با برانکو ایوانکوویچ در مرحله انتخابی جام جهانی درخشش خوبی داشت و نتایج قابل قبولی کسب کرد، نتوانست در گروهی با حضور استرالیا، ژاپن و عربستان قدرتمند هروه رنار شانسی برای صعود داشته باشد. آن‌ها در 5 بازی آخر دو برد برابر چین و ویتنام، دو تساوی برابر استرالیا و عراق و 1 باخت برابر عربستان ثبت کرده‌اند.

برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و عمان 25 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا