خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منصور مظفری تهدید شد: از پاک‌آئین برای مناظره دعوت می‌کنم

منصور مظفری، مدیرمسئول روزنامه‌ی آفتاب یزد، در تماسی با انصاف نیوز پاسخ خود را به آنچه تهدید پدرام پاک‌آیین، نماینده‌ی فعلی مدیران مسئول در هیئت نظارت و کاندیدای دور جدید خواند، به این شکل شرح داد:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه حدود یک ساعت پیش آقای پاک‌آیین، نماینده‌ی فعلی مدیران مسئول در هیئت نظارت و کاندید آینده، با بنده تماس گرفتند و گفتند به دلیل آنچه خود تخریب می‌دانند از بنده شکایت خواهد کرد. بنده در دوره‌ی رقابت‌های اتخاباتی که دو روز بیشتر نیست شروع کرده‌ام تنها یک سرمقاله از خودم نوشتم، یک مصاحبه با پایگاه خبری انصاف نیوز داشتم و هم‌چنین یک جلسه‌ای که امروز ما در انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی با ایشان داشتیم.

من تا به حال هیچگونه نامی از آقای پاک‌آیین نبرده‌ام و از تهدید ایشان به شکایت تعجب می‌کنم. یک نماینده‌ی مدیران مسئول مطبوعات که مجددا به رای ما نیاز دارد تهدید به شکایت نمی‌دانم چه مفهومی دارد؟!

در جلسه‌ی امروز چند سوال از آقای پاک‌آیین مطرح کردم. یکی از سوالات این بود که جناب آقای پاک‌آیین در دو سالی که نمایندگی مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات را بر عهده داشته‌اید چند جلسه با مدیران رسانه‌ها برای پیگیری امورشان در هیئت نظارت برگزار کرده‌اید؟ سوال دیگر این بود که شما مجوز روزنامه‌ی قرآنی را به نام «روشنگر» اخذ کردید؛ چطور شد که از یک روزنامه‌ی قرآنی و ارزشی به یک روزنامه‌ی اقتصادی رسیدید و نام آن را به «اسکناس» تغییر دادید و بعد هم صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آن را تغییر دادید؟!

باز از ایشان پرسیدم شما مدیر مسئول چه نشریه یا پایگاه خبری یا خبرگزاری هستید که کاندید شده‌اید؟ پاسخ دادند که من مدیر مسئول یک فصلنامه هستم. ایرادی در این مورد وارد نیست که مدیر فصلنامه یا سالنامه هم باشند.

در آن جلسه همچنین پرسیدم وقتی مدیران مسئول در هیئت نظارت تذکر می‌گیرند و تذکراتشان بر یارانه و آگهی‌هایشان اثر می‌گذارد شما به عنوان نماینده‌ی مدیران مسئول برای حضور این مدیران و قرائت لایحه‌ی آن‌ها چه کرده‌اید؟! باتوجه به اينكه ظرف 24 یا 48 ساعت در بولتن این تذکرات به شما اطلاع داده می‌شود آيا با موكلينتان يا مديران رسانه‌ها ارتباط می‌گيريد كه دفاعياتشان را بشنويد يا خير؟!

اين‌ها سوالاتي بودند كه من از آقای پاک‌آیین پرسیدم. علاوه بر این جایی نامی از ایشان نبرده‌ام. ایشان اگر نمی‌خواهند کسی رقیب ایشان باشد می‌توانند مذاکره‌ کنند که سایرین به نفع ایشان کنار بروند. با این تفاسیر من از تهدید ایشان تعجب می‌کنم! با این حال ایشان را به مناظره دعوت می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منصور مظفری خودش دست گذاشته روی روزنامه آفتاب یزد بعد داره از پاک آئین انتقاد میکنه؟!
    چقدر وقیح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا