خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک خبر جنجالی درباره عادل که در روز سیزده‌بدر منتشر شد| راه اندازه پلتفرم ورزشی توسط عادل فردوسی‌پور دورغ 13 است

فیلم نیوز نوشت: امروز 13 فروردین، خبری منتشر شده درباره اینکه عادل فردوسی‌پور قرار است پلتفرم تخصصی به نام «نودینو» راه‌اندازی کند؛ پلتفرمی که به طور تخصصی درباره ورزش باشد و فیلم و سریال‌ و برنامه‌های خارجی و داخلی مرتبط با ورزش بارگذاری کند. خبری که در روز سیزده‌بدر منتشر شده می‌تواند یک دورغ سیزده تمام عیار باشد مثلدورغ سال گذشته درباره ساخت فیلمی توسط اصغر فرهادی با بازی آل پاچینو و آنا د آرماس.

در خبر منتشر شده در رسانه‌ها آمده است که پلتفرم «نودینو» به طور تخصصی قرار است فقط فیلم،سریال و برنامه‌های خارجی و داخلی مرتبط با ورزش‌های مختلف منتشر کند. این برنامه‌ها در تمامی رشته‌های ورزشی به صورت زیرنویس یا دوبله فارسی بارگذاری می‌شوند. همچنین اعلام شده «نودینو» از 13 خرداد با برنامه اختصاصی خود عادل فردوسی‌پور به نام «نود و یک» و یک برنامه کشتی‌محوری با نام «خاک» آغاز به کار خواهد کرد.

ماجرای راه‌اندازی پلتفرم «نودینو»، درحالی در رسانه‌های مختلف دست‌به دست می‌شود که در رسانه فوتبال 360 که متعلق به خود عادل فردوسی‌پور است خبری از آن نیست. این درحالی است که اگر عادل تصمیم جدیدی داشته باشد به طور طبیعی خبر آن قبل از همه در فوتبال 360 منتشر می‌شود. این مسئله شک‌وشبهه را درباره واقعیت یا فیک بودن خبر بیشتر می‌کند.

خبر راه اندازی یک پلتفرم ورزشی توسط عادل دورغ است.
عادل طی دوسال اخیر تمام فعالیت رسانه‌ای‌اش را معطوف به برنامه «فوتبال 360» کرده است.

نکته دیگر اینکه عادل فردوسی‌پور که سال‌ها با برند «نود» در مرکز توجه‌ها قرار داشت و استفاده از این برند با تغییر آن به «نودینو» هم یک مقدار شوخ‌طبعانه است و تردیدها را در واقعیت‌ها بالا می‌برد.

ضمن اینکه پیش‌تر هم در روز 13 فروردین، شاهد بوده‌ایم که رسانه‌ها با شخصیت‌های مطرح شوخی کرده و به نام دروغ 13، خبرهایی فیک درباره آنها به انتشار گذاشته‌اند.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هم خبرهایی درباره ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در آمریکا با حضور ستاره‌هایی چون «آل پاچینو» در رسانه‌ها منتشر شده بود که بعدتر اعلام شد واقعیت ندارد و دروغ 13 است.

حالا باید دید آیا عادل فردوسی‌پور به این خبر واکنش نشان می‌دهد و آن را تایید می‌کند یا مشخص می‌شود فقط شوخی بامزه‌ای برای روز 13 فروردین بوده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا