خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم و فارس: اتفاقات اخیر مشابه حوادث خرداد ۶۰ است!

خبرگزاری‌های فارس و تسنیم که در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور به رسانه‌های نزدیک به نهادهای نظامی و امنیتی مشهور شده‌اند در مطالب جداگانه‌ای اتفاقات اخیر را با حوادث خرداد ۶۰ مشابه دانسته و خواستار آنچه «پایان مماشات» خوانده‌اند شدند!

تسنیم:

تکرار جنایت منافقین؛ ورود مسلحانه اغتشاش‌گران برای انتقام از مردم/ تکلیف نهادهای امنیتی و انتظامی چیست؟

30 خرداد 1360 مرز بین دو سوی تاریخ در تقویم انقلاب است؛ روزی که گروهک منافقین با ورود علنی و آشکار به فاز مسلحانه و راه‌اندازی میلیشیای سازمان مجاهدین خلق در کف خیابان‌ها، با نیروهای کمیته و سپاه و شهربانی درگیر شدند.

تصور آن روز سازمانی‌ها این بود که بعد از ایجاد اغتشاش و آشوب، مردم به یاری آنها خواهند آمد و کار نظام یکسره خواهد شد؛ این تصور البته نتیجه عکس داد و مردم و حتی خانواده‌های شورشیان آنها را تحویل داده و با نیروهای انتظامی در کشف خانه‌های تیمی همکاری می‌کردند. بعد از نتیجه نگرفتن از طرح ایجاد اغتشاش و ترور رئوس کشور در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر و یا انفجار نخست‌وزیری در 8 شهریور، به فکر انتقام از مردم افتادند و اصطلاحا طرح قطع سرانگشتان نظام را مطرح کردند؛ به این شکل که هرکس کوچک‌ترین وابستگی به انقلاب اسلامی داشته باشد، مثل روحانیون، افرادی که ریش داشتند! و یا در مغازه‌هایشان قاب عکسی از امام و شهدا آویزان کرده بودند را هدف تیرباران و یا پرتاب نارنجک قرار می‌دادند.

این طرح تروریستی حتی شامل اعضای خانواده نظامی‌ها و یا افراد معمولی که در یک مغازه یا مسجد حضور داشتند، می‌شد و 12 هزار شهید از میان 17 هزار شهید ترور در کشور، ماحصل این برنامه منافقین در سالهایی است که کشور در حال جنگ با دشمن خارجی بود و همزمان می‌باید در داخل با منافقین نیز مقابله می‌کرد.

اتفاقی دو هفته گذشته در کرج شاهد آن بودیم و شب گذشته(25 آبان) در حمله تروریستی در ایذه و اصفهان به اوج خود رسید و مردم هدف شلیک گلوله قرار گرفتند، ورود دشمنان به فاز تروریستی و مسلحانه است.

بعد از نتیجه نگرفتن از اغتشاشات و همچنین عدم همراهی مردم در فراخوان گسترده برای اعتصاب در روزهای 24 تا 26 آبان، دشمن انتقام را متمرکز بر مردم کرده است؛ در این فاز جدید، شاهد به اجرا گذاشته شدن طرح‌هایی هستیم که منافقین در سالهای گذشته روی آن مانور می‌دادند؛ اصطلاحاتی همچون کانون‌های شورشی که منافقین از آن سخن می‌گفتند امروز بیش از پیش در کشور نمایان شده است و یا کمیته جوانان محلات که از روزهای ابتدایی اغتشاشات فراخوان می‌داد و تحریک به آشوب می‌کرد برای آشنایان به تاریخچه گروه‌های تروریستی یک نام‌گذاری انحرافی برای عدم نمایش ماهیت آشوبگران و تروریست‌هاست.

در این شرایط که آتش این اغتشاشات در حال افتادن به دامان مردم کوچه و بازار است وظیفه همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی این است که با اعلام پایان مماشات و به صحنه آمدن همه‌جانبه از دامنه‌دار شدن فعالیت‌های تروریستی گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلب جلوگیری کنند.


فارس:

آغاز فاز اقدام مسلحانه در ایران

حوادث چهارشنبه در تهران، ایذه و اصفهان نشان می‌دهد، تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند.

این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای انتظامی برای ایجاد جنگ داخلی انجام می‌شود.

تجزیه طلبان افزایش سطح خشونت و درگیری را در دستور کار قرار داده‌اند. فحاشی‌های رکیک، حملات وحشیانه به پلیس با سلاح سرد و حالا استفاده از سلاح جنگی برای کشتن مردم، نشان از برنامه جدید آنها می‌دهد.

در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.

پیشتر جان بولتن و برخی مقامات و عوامل مرتبط با جریانات ضدایراتی اعلام کرده بودند که اغتشاشگران در ایران را مسلح کرده‌اند.

همزمان برخی افراد و رسانه‌ها به صورت هدفمند با تحریک سیاسی، مذهبی و قومیتی عملا زمینه را برای اقدامات تروریستی مهیا می‌کنند.

پلیس برای جلوگیری از کشته شدن احتمالی اغتشاشگران، اصرار دارد در مهار اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نکند.

برخی اتفاقات اخیر را از لحاظ شباهت با حوادث ابتدای دهه ۶۰ مقایسه می‌کنند.

در حوادث تروریستی روز گذشته ایذه و اصفهان که به شکل واحد به رگبار بستن مردم و نیروهای حافظ امنیت از روی موتور سیکلت صورت گرفت، ۷ تن شهید و ۱۲ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی…….سال شست مادرفرزندش رالو میداد…خواهر برادر را افشامیکرد..وووو الان دیگراعتمادی نمانده ویا…….

    5
    4
    1. داداش شما سال ۶۰ بودی که این جور خاطره گویی می‌کنی! اگر بودی ۶۰ رو شست نمی‌نوشتی همون سال ۶۰ قبل این‌که انقلاب ثمر دهد چون فقط ۲/۵ سال از انقلاب گذشته بود، صدها جوان فریب خوردند و منحرف شدند و به گروه‌هایی مثل منافقین پیوستند که تعدادشون به حدی بود که فقط کسانی که از ایران به عراق فرار کردند طی چند لشکر در عملیات فروغ جاویدان در سال ۶۷ به ایران حمله کردند! بعد اون موقع برخی خانوادگی عضو منافقین بودند! بله اعتماد مردم رو در ۱۳ آبان ، تشییع شهدای گمنام مشاهده کردیم!

  2. یکی از عاملین اصلی وضعیت فعلی ایران اصلاح طلبان پا لیس غرب از جمله همین انصاف نیوز هستش همه شما از خاتمی … گرفته تا نخاله هاتون باید بازداشت و محاکمه بشن آن زمانی که علی کریمی تروریست موسادی رو تو میتینگ های انتخاباتی تون آدم می کردین برای همین روزا داشتین پرورشش می کردید اعتراض اصلی از نظام همین مماشات با شما ستون پنجم تروریست مجازیه فرصت موقعیت دادن به شما … … ‌‌‌..‌. سبب آتش گرفتن جان و سفره مردم شده می دونم که نشرش نمی دین ولی بخونید تا بفهمید اگه به آخرتی ایمان دارید که ندارید اولین کسایی هستین که وارد جهنم خواهید شد

    1
    1
  3. سلام‌‌‌‌‌باید‌جزء‌به‌جزء‌مقایسه‌کرد
    ‌.سال‌۶۰مثلا‌جمعیت‌کمتر‌بود‌نصف
    ‌حالاتقریبا‌همه‌‌موافق‌حجاب‌بودند
    گمانم‌دانشگا‌هها‌تعطیل‌بود‌و تعداد
    دانشگاه‌ودانشجو‌ولیسانس‌با‌الان
    قابل‌مقایسه‌نبود‌آن‌موقع‌اینترنت
    وتلفن‌همراه‌وفضای‌مجازی‌نبود
    یعنی‌اطلاع‌رسانی‌کند‌بود‌‌آن‌موقع‌
    نسل‌انقلاب‌با‌اعتقاد‌راسخ‌از‌انقلاب
    خود‌محافظت‌کردند‌.آن‌موقع‌
    ‌فضا‌وزمینه‌جنگ‌ترکیبی‌برای‌‌
    مخالفین‌نظام‌نوپای‌اسلامی‌فراهم
    نبود‌اشکالات‌همه‌به‌پای‌حکومت
    پهلوی‌بود‌لذا‌درمقابل‌جنگ‌ترکیبی
    باید‌آرایش‌ترکیبی‌گرفت‌تا نتایج
    مستمر‌باشد

    1
    1
  4. سلام؛ سایت‌های اصلاح‌طلب برای این‌که خشم خودشون رو از تسنیم و فارس نمایش بدهند می‌گویند خبرگزاری نزدیک به سپاه !باشه فارس و تسنیم نزدیک به سپاه هستند خود انصاف نیوز و خبرآنلاین و رویداد۲۴ و … نزدیک به کجا هستند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا