خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گاف صداوسیما | محمدعلی سبحانی: من نبودم

محمدعلی سبحانی، سفیر سابق ایران، می‌گوید که سال‌هاست با صداوسیما هیچ مصاحبه‌ای نداشته و نمی‌دانم که آیا مصاحبه‌ی منتسب به او اشتباه بوده و یا قصد و غرضی در آن بوده است.

روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.

آقای سبحانی به انصاف نیوز گفت که در این دو روز دوستان و نزدیکانش بارها از او در این باره پرسیده‌اند ولی حدود ۱۳ سال است که هیچ مصاحبه‌ای با صداوسیما نکرده هرچند بارها دعوت شده است.

سبحانی گفت که در مورد شرایط داخلی و خارجی کشور، راه‌حل‌هایی که در این مدت سیدمحمد خاتمی و جبهه‌ی اصلاحات ارائه داده‌اند را منطقی و بهتر می‌داند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای محترم اقای موسوی با تمام دروغ‌ها و شایعه سازیها نصف نفر اول رای آورد خاتمی بجای اینکه مردم را دعوت به قانون کند دعوت به دزدی هزینه امنیت جامعه که بالا برده بودش از سفره فقیر یتیم مردم کرد به نوعی شما و همفکرانت دزد سفره مردم بوده و هستید حال هم اگر تمام جناح‌ها مردم را دعوت به قانون کنند بهترین روش نسبت به دزدی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا