خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401

پخش زنده سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

مس رفسنجان امروز از ساعت 16:30 در بازی یازدهم خود در لیگ ایران میزبان سپاهان است. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401

پخش زنده سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401

دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که مس رفسنجان با 4 گل خورده در کنار آلومینیوم، صاحب دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ برتر است و سپاهان هم در کنار گل گهر با 15 گل زده قویترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و باید دید تقابل مهاجمان سپاهان با مدافعان مس رفسنجان، برنده خواهد داشت یا نه.

در هفته گذشته، دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که گلی نداشت و سپاهان با نتیجه 2-4 تراکتور را شکست داد. در جدول رده‌بندی مس 13امتیازی تیم هفتم جدول است و سپاهان 19امتیازی در رده دوم قرار دارد.

در 4 تقابل پیشین دو تیم در سالیان اخیر، 3 بار سپاهان پیروز شده و 1 بار مس رفسنجان. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا