خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در راه است

سایت خبرآنلاین نوشت: گوشی اقتصادی جدید سامسونگ گلکسی A25 به پردازنده‌ی اگزینوس و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

درحالی‌که سامسونگ خود را برای عرضه‌ی گلکسی A۲۵ آماده می‌کند، این گوشی بار دیگر در بنچمارک‌ها ظاهر شده است. براساس گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، این گوشی در سه رنگ عرضه خواهد شد.

اگر اطلاعات فاش‌شده صحت داشته باشند، گلکسی A۲۵ با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ و رم ۸ گیگابایتی از راه می‌رسد.

اقتصادی‌ترین موبایل سامسونگ در راه است!

جدیدترین محصول اقتصادی سامسونگ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Infinity U از نوع اولد خواهد بود، به این معنی که دوربین سلفی در داخل ناچ قطره‌ای قرار می‌گیرد. این صفحه‌نمایش دارای وضوح +Full HD خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد.

در پنل پشتی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (لرزش‌گیر اپتیکال)، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این ترکیب کمی بهتر از ترکیب دوربین گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی همان ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی سامسونگ با پشتیبانی از Samsung Knox و Samsung Pay عرضه خواهد شد و احتمالاً چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد که برای یک گوشی اقتصادی بسیار خوب است.

گلکسی ای ۲۵ سامسونگ احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات و بدنه‌ی ۱۹۷ گرمی از راه می‌رسد. قیمت‌ گوشی و تاریخ عرضه‌ی آن مواردی هستند که در زمان رونمایی مشخص خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا