خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عادل فردوسی پور گزارش جام جهانی را رد کرد ؛ صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است

عادل فردوسی پور گزارش جام جهانی را رد کرد تا بار دیگر همکاری مجدد صداوسیما و عادل فردوسی پور دست کم در بخش گزارشگری فوتبال به بن بست برسد.

به گزارش انصاف ورزشی، چندسالی از قطع همکاری و بی مهری صداوسیما با عادل فردوسی پور میگذرد هرچند که در این مدت فردوسی پور همکاری محدودی را با سیما در قامت تهیه کننده برنامه فوتبال 120 ادامه داد اما برنامه نود و گزارش فوتبال به عنوان دو برند مهم فردوسی پور از او گرفته شد و فعالیتهای وی به صورت بسیار محدودتری در بسترهای اینترنتی ادامه یافت.

اما گویا آنطور که «خبرآنلاین» ادعا میکند حالا و پس از چهارسال دوباره گزارش جام جهانی با عادل فردوسی پور پیشنهاد شده که این گزارشگر و برنامه ساز محبوب ایرانی از پذیرش این پیشنهاد سرباز زده و اشاره داشته که صدای مردم شنیدنی تر است.

«خبرآنلاین» در این خصوص گزارش داد:

«گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور، در هفته‌های اخیر، پیشنهادهای متعددی برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی دریافت کرده اما به همه آن‌ها جواب رد داده است.او در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تایید این موضوع به خبرآنلاین گفت:پس از نزدیک به چهار سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن .در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته ،صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است.»

عادل فردوسی پور گزارش جام جهانی را رد کرد ؛ صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است
عادل فردوسی پور گزارش جام جهانی را رد کرد ؛ صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشتباه آقای فردوسی پور و دوستانش این است که فکر میکنند همه مردم ایران یعنی دانشجویان دانشگاه و چند دانشگاه دیگر است. برادر گرامی ماهم بشوند 100هزار نفر ولی از 80میلیون کم شود باقیمانده زیاده و نمیخواهند فضا متشنج و ملتهب شود. اصلاح در فضای آرام شکل میگیرد. ناراحتیت بر منطقه غلبه کرده است و این جوانان معترض نیز فرزندان ما هستند و آرام خواهند شد تا اصلاحات شود. اگر شماها موج سواری نکنید تو و امثال تو را باید برای حداقل یک برنامه علمی بدون امکانات به مرزها بفرستند تا درک کنید خطر بسیار نزدیک است و اول متوجه مردم مظلوم که اکثریت هستند خواهد شد و امید واهی و پوچی است که فکر کنید کار نظام تمام است و همه زورتان را می زنید تا ملتهب شود بکوش آرامش را ندا بدهید و بشناس مردم را. . شاید ناراضی بیشتر باشد ولی همه طرفدار صلح هستند

    7
    8
  2. واقعا خوب گزارش می‌کرد… اما مشکل اینه که اگر میخواست سیاست کاری و… بکنه چرا رفت شغل خاص صدای ورزشی که آرزوی بعضی هاست و چندین سال حق خیلی ها رو باز رشد خورد و شبکه ۳ رو انحصاری کرد
    وقتی که رک دفعه انداختنش بیرون … شکست از ج ا ا رو حس کرد و تبدیل به دشمن ج ا ا شد و فکر میکنه دونفر تم عقیده که دورش هستند و کوک ش می‌کنند… اینا مردمند

  3. ماشاالله به این همه غیرت … ۴ سال پیش برای یک موضوع الکی حق و حقوقش را ضایع کردن و کسی اعتراض نکرد .اما الان خوب از خجالت صدا و سیما درآمد !!! البته میشد از مهران رجبی هم استفاده کنن !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا