خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان سعودی امروز و از ساعت 13:30 به وقت ایران در نخستین دیدار خود در گروه سوم جام جهانی قطر در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401

عربستان سعودی به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، که بالاتر از ژاپن و استرالیای قدرتمند به این جام جهانی رسید، امروز به مصاف تیم سوم رنکینگ فیفا می‌رود. تیم 51ام رنکینگ فیفا در 5 بازی آخر خود دو شکست برابر ونزوئلا و کرواسی، دو تساوی برابر آمریکا و اکوادور و یک برد برابر ایسلند داشته است.

آرژانتین، رنکینگ 3 فیفا که مقتدرانه از آمریکای جنوبی به جام جهانی رسید، هر 5 بازی آخر خود را با کلین شیت برابر امارات، جامائیکا، هندوراس، استونی و ایتالیا پیروز شده است.

دو تیم پیش از این در یک دیدار دوستانه در سال 2012 به مصاف هم رفته‌ بودند که آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و عربستان سعودی 1 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا