خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در استادیوم الجنوب در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و تیم رنکینگ چهارم فیفا در مدت اخیر و در تورنمنت‌های مختلف حال و روز خوبی نداشته. تیمی که در 5 بازی آخر خود تنها 1 برد برابر اتریش 2 شکست برابر کرواسی و دانمارک و دو تساوی برابر اتریش و کرواسی کسب کرده، این روزها با مصدومیت کریم بنزما، پل پوگبا، انگولو کانته و تنی چند از مهمترین ستارگان خود دست و پنجه نرم می‌کند و شاید این‌ها به قیمت از دست رفتن جام برایش تمام شود!

از سوی دیگر، این تیم بحران زده به مصاف تیم رنکینگ 38ام فیفا، یعنی استرالیایی می‌رود که هر 5 بازی آخر خود را به ترتیب برابر نیوزیلند (2 بار)، پرو، امارات و اردن پیروز شده است.

دو تیم پیش از این دوبار در سال‌های 2013 و 2018 به مصاف هم رفته‌اند که هر دو دیدار با پیروزی فرانسه به پایان رسیده. نکته مهم اینکه دو تیم در روسیه نیز هم گروه بودند که آن دیدار با برتر 2 بر 1 فرانسه به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و استرالیا 1 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا