خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کیروش به فشارها بر روی بازیکنان تیم ملی : بازیکنان دشمن ما نیستند!

شرایط و جو عجیب و غریب حاکم بر اردوی تیم ملی ایران در جام جهانی باعث شد تا واکنش کیروش به فشارها بر روی بازیکنان تیم ملی در اینستاگرام او منتشر شود.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران متاثر از جو حاکم بر این روزهای ایران در فشاری عجیب و غریب و خوردکننده در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و حالا همین جو باعث شده تا واکنش کیروش به فشارها بر روی بازیکنان تیم ملی در کوران مسابقات از طریق صفحه شخصی مربی تیم ملی انعکاس پیدا کند.

در روزهای منتهی به جام جهانی قطر و آنهم در شرایطی که اوضاع سیاسی حاکم بر جامعه ایران به هیچ عنوان شرایطی عادی نداشت، دیدار 9 تن از ملی‌پوشان با رییس دولت سیزدهم و بعدتر از آنهم تصاویر ژستهای خندان و شاد بازیکنان تیم ملی سبب شد تا فضای بسیار منفی و بدی از سوی برخی از کاربران ایرانی به سوی تیم ملی سرازیر شود.

اما پیش از شروع اولین دیدار در جام جهانی عدم همخوانی بازیکنان تیم ملی با سرود ملی نیز حالا با خشم عده‌ای از جمله روزنامه «کیهان» مواجه شده تا آنجا که این رسانه بازیکنان تیم ملی را بی غیرت خواند.

همین فضای عجیب و غریب درکنار فضای ملتهب ورزشگاه در زمان برگزاری دیدار ایران و انگلیس و شکست 6 بر 2 در دیدار برابر انگلیس منجر به آن شده تا کارلوس کیروش در کوران مسابقات با گذاشتن پستی در اینستاگرام که ویدیویی از واکنشهای منفی ایرانیان به تیم ملی ایران بود، تاکید کند که بازیکنان دشمن ما نیستند.

به نظر میرسد مرد پرتغالی در تلاش است تا دوباره حمایت هواداران فوتبال در ایران را متوجه تیم ملی کند تا بتواند به صعود از گروه دوم جام جهانی امیدوار شود.

واکنش کیروش به فشارها بر روی بازیکنان تیم ملی : بازیکنان دشمن ما نیستند!
واکنش کیروش به فشارها بر روی بازیکنان تیم ملی : بازیکنان دشمن ما نیستند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بله درست میگی ، بی سوادی و بی عرضگی خودت رو در بحث مربی گری فوتبال فرافکنی کن و بنداز گردن مردم . آخه مردم باعث شدند که 11 نفر برن تو محوطه جریمه و اتوبوسی دفاع کنن . لعنت به کسی که مربی پیروز و برنده رو علی رغم مخالفت همه برداشت و این مردک امتحان پس داده رو آورد . نوش جونتون 6 تا ، تاج باید تاجشو بزاره بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا