خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده برزیل و صربستان 3 آذر 1401 ؛ اولین قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و صربستان 3 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. این بازی نخستین قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی قطر است.

تیم‌های ملی برزیل و صربستان امشب در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر از ساعت 22:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای لوسیل به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی برزیل و صربستان 3 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال برزیل و صربستان 3 آذر 1401

پخش زنده برزیل و صربستان 3 آذر 1401

صدرنشین رنکینگ فیفا و یکی از شانس‌های اصلی جام جهانی قطر که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های جام نیز هست، هر 5 بازی اخیر خود را برابر تونس، غنا، ژاپن، کره جنوبی و بولیوی پیروز شده است و عملکردی درخشان در انتخابی جام جهانی داشت که منجر به صعود مقتدرانه به عنوان تیم اول از منطقه آمریکای جنوبی شد.

صربستان اما با خط حمله جذابش که از حضور ستارگانی چون دوشان ولاهوویچ، دوشان تادیچ، الکساندر میتروویچ و لوکا یوویچ برخوردار است، می‌تواند از شگفتی‌سازهای جام و یک غافلگیری بزرگ برای مدعی عنوان قهرمانی باشد. آن‌ها در 5 بازی آخر خود پیش از آغاز جام، 4 برد پرگل برابر بحرین، نروژ، سوئد (2 بار) و 1 تساوی با اسلوونی ثبت کرده‌اند.

دو تیم پیش از این دوبار به مصاف هم رفته‌اند. یکبار در بازی دوستانه در سال 2014 و یکبار در دور گروهی جام جهانی در جام جهانی روسیه که هر دو دیدار را برزیل با نتایج 1 بر 0 و 2 بر 0 پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی برزیل و صربستان 3 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا