خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وریا غفوری بازداشت شد

وریا غفوری بازداشت شد تا پس از نامهایی چون حسین ماهینی، پرویز برومند، حمید علی‌عسگر و … نام فوتبالیست مشهور دیگری در سیاهه بازداشتهای وقایع اخیر قرار گیرد.

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان سابق آبی‌ها و بازیکن کنونی فولاد خوزستان دستگیر شد تا چندمین نفر از خانواده فوتبال ایران باشد که در جریان وقایع اخیر کشور بازداشت شده است.

پیش از این گزارش های تایید نشده‌ای از بازداشت سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس و کاوه رضایی بازیکن تراکتور تبریز و گزارشهای تایید شده‌ای از بازداشت چندروزه حسین ماهینی، حمید علی عسگری و همچنین پرویز برومند منتشر شده بود؛ که از این جمع در حال حاضر تنها پرویز برومند در زندان به سر میبرد.

اما وریا غفوری همواره و پیش از آغاز اعتراضات اخیر هم به اظهارنظرهای تند و تیز اجتماعی و گاها سیاسی شهره بود و به اعتقاد بسیاری همین روحیه‌ی بازیکن سنندجی سابق تیم ملی ایران، سبب جدایی اجباری وی از استقلال پس از قهرمانی با این تیم و خط خوردن وی از تیم ملی ایران شده است.

وریا در روزهای اخیر نسبت به اتفاقات شهرهای کردنشین ایران و وقایع دیگر کشور واکنش نشان داده بود و اظهارنظرهای مجازی مختلفی داشت و همچنین به دیدار فرزند خردسال فرشته احمدی از کشته‌شدگان وقایع اخیر نیز رفته بود.

چندروز پیش نیز غفوری حمله تندی را نسبت به سخنران جنجالی حسن عباسی انجام داده بود که در آن از هشتگ جانم فدای ایران نیز استفاده کرده بود.

به هرروی وریا غفوری بازداشت شد و علت این بازداشت طبق اعلام خبرگزاری «تسنیم» توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام است.

باید دید در ساعات و روزهای آینده چه اخباری از بازداشت کاپیتان محبوب سابق آبی‌ها منتشر خواهد شد.

وریا غفوری بازداشت شد
وریا غفوری بازداشت شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر حقیرن اینا.چون بقیه مخالفت فکر کردن باید بهشون توهین و حمله کنی.مثل اون اتفاق چند شب پیش که طرف نیومد بیرون تجمع و شعار بده،رفتن خونشو اتیش زدند.افکار تجزیه طلبی داره اونوقت تو تیم ملی و استقلال تهران بازی میکرد.هم از آخور میخوره هم از توبره.

    4
    1
  2. درود بر تو قهرمان . تاریخ و آیندگان از تو به عنوان انسان وارسته یاد خواهند کرد

    4
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا