خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس‌های بی‌حجاب از حامیان تیم ملی در خبرگزاری دولت رئیسی

خبرگزاری دولت (ایرنا) عکس‌هایی از بازی ایران و ولز و حواشی آن منتشر کرده است که در آن عکس‌هایی از تماشاچیان ایرانی بدون حجاب دیده می‌شود. ایران ۲ بر صفر ولز را در یک بازی هیچان انگیز برد.

این دومین بازی ایران در بازی‌های جام جهانی قطر است. بازی اول را ایران ۶ – ۲ به انگلیس باخت. بازی بعدی ایران در این دور از رقابت‌ها، سه‌شنبه ساعت ۱۰ شب با تیم ملی آمریکاست.

به گزارش انصاف نیوز، در پی اتفاقات دو ماه اخیر، اختلافاتی بر سر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در افکار عمومی شکل گرفت اما با این حال بسیاری از مردم بازی‌ها را دنبال می‌کنند.

اتفاقات این دو ماه پس از مرگ مهسا امینی کلید خورد. مهسا امینی پس از بازداشت توسط گشت ارشاد بر سر حجاب فوت کرد. در مورد علت مرگ او ادعاهای مختلفی وجود داشت اما اعتراض‌ها به گشت ارشاد از آن زمان اوج گرفت.

با این حال انتشار عکس‌هایی مشابه آنچه امروز ایرنا منتشر کرده است با رویکرد دولت در مورد حجاب در تناقض است.

علی نادری، مدیرعامل ایرنا، پیش از این سردبیر سایت رجانیوز، از تندروترین رسانه‌های اصولگرایان بود که بر اجباری بودن حجاب و کامل بودن آن تاکید داشت.

اصولگرایان به حدی بر حفظ کامل حجاب تاکید داشتند که با ورود زنان به ورزشگاه‌ها مخالفت می‌کردند و گشت‌های ارشاد مورد تاکید و حمایت شدید آنها بوده است.

این که آیا انتشار این تصاویر در رسانه‌های رسمی نشانه‌ی تغییر رویکرد نسبت به حجاب اجباری است و یا مانند عکس‌هایی که در راهپیمایی‌های رسمی از جمله ۲۲ بهمن و همچنین دوران انتخابات، رفتارهایی مقطعی با اهداف سیاسی است، هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. براتون متاسفم. رسانه شما صرفا بوي انتقام جويي و نفرت و كينه ميده. برخلاف نامتون، بسيار بي انصاف هستيد.

    8
    9
  2. درد بی درمون شما چیز دیگه است! وگرنه با انتشار دو تا عکس که بی حجاب ها در پس زمینه اش هستند، هیچ مشکلی ندارید که اتفاقا دنبالش هستید. انشالله این مجاهدات شبانه روزی حق الله و حق الناس ایجاد کن شما شبه رسانه ای ها، برای شب اول قبر تک تک تون ذخیره بشه!

  3. هر کاری که دلواپسان و انقلابی ها انجام دهند حلال و هرکاری که سایر افراد انجام دهند حرام است. خلاص!

    7
    5
    1. اینها کجا بی حجاب هستند فقط یکم موهای شان پیداست یک طور می نویسید بی حجاب انگار برهنه هستند.

      در تمام دنیا اکثریت زنان روسری و چادر ندارند این فرهنگ مسخره را کنار بگذاریم که هر کس روسری سر نکرد را بی حجاب می نامیم.

      انتخاب پوشش در این حد حق هر انسانی حکومت حق ندارد تعیین کند مردم روسری سر کنند و اگر نداشتند بگوید بی حجاب.

      روسری یا چادر به هیچ وجه امری قرآنی نیست.
      بله حیا و لباس تقوا توصیه شده آن هم نه به زور که اموری درونی هستند.

      1
      1
  4. عجب خانم مدیر کل وزارت ارشاد هم تشریف دارن حاج خانم فرق بین توپ وطالبی رو میدونن؟دوستان با پول این ملت چکارها که نمیکنن

  5. این وضعیت مطلوب اکثریت مردم هست همه در کنار هم با احترام به همه تفکرات
    همین تفاوت‌ها باعث میشه جامعه مسیر خودش رو پیدا کنه هیچ فرهنگی در هیچ جامعه ای دستوری شکل نمیگیره

    1
    1
  6. مگر فوتبالستها عزیز گروهی از سلبریتی های ناعزیز هفته های اخیر نبودند عجیبه جام جهانی چه کارها که نمیکنه

  7. کسانی که ورزشکاران را تشویق نمی کنند و حتی از شکست آنها خوش حال می‌شوند آدم‌های خاین به وطن هستند ورزش ربطی به سیاست ندارد و افتخار وطن است.
    ایرانی‌ها بیشترشون شورش را از حماقت و نادانی در آوردند.

  8. بی حجاب ها در سطح شهرهای کشور دارن جولان میدن و عملا هیج برخوردی با آنها صورت نمی‌گیره.تعداد بی حجاب ها روز به روز داره بیشتر میشه.این یک خطر خیلی بزرگی چون حجاب اسلامی یکی از مهمترین جلوه های عمومی یک کشور و حکومت اسلامی که اگر نباشه اسلامیت اون کشور و حکومت زیر سوال میره و باعث فروپاشی هویتی و فرهنگی و در نهایت فروپاشی کل حکومت اسلامی خواهد شد.اگر برخورد قاطع و انقلابی با هنجارشکن ها نشه سرانجامی جز تباهی و نابودی نخواهیم داشت.(دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا