خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد الویری از دستور جلسات شورای شهر

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از دستور جلسات شورا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی الویری در واکنش به دستور ارائه گزارش کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پیرامون ارائه چشم‌انداز، رویکردها و برنامه‌های کلان گفت: ببخشید که من به دستور جلسات حساس شدم چرا که هفته پیش دستور دو فوریت مجددا تصویب شد!

وی با بیان اینکه جای سوال است که ارائه گزارش چشم‌انداز و رویکردها توسط کمیسیون‌ها با چه مجوز و استناد قانونی در دستور جلسه قرار گرفته است، گفت: شورا دستور جلسه دیگری ندارد؟

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر پنجم با بیان اینکه الزامی نیست که هشت جلسه در ماه برگزار شود، بلکه می‌توانیم براساس قانون دو جلسه در ماه داشته باشیم، گفت: اجازه دهید کمیسیون‌ها فعال شوند و خوراک تهیه کنند، چراکه با این وضعیت می‌توانیم تفسیر آیت‌الکرسی را به دستور جلسات اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، امینی رییس جلسه شورای شهر تهران، در واکنش به این تذکر گفت: کار در شورا فرابخشی است و همه اعضا باید از اهداف کمیسیون‌های دیگر باخبر شوند و شما هم مته به خشخاش نزارید،  من مخلص شما هستم.

به گزارش ایسنا، افشین حبیب‌زاده رییس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز در واکنش به سخنان الویری گفت: اینکه آقای الویری می‌گوید مصوبه قبلی تکراری بوده درست نیست و چرا شورا را زیر سوال می‌برید؟

وی با بیان اینکه مصوبه دو فوریتی هفته قبل الزام شهرداری به رعایت قانون بوده، گفت: کجا همچین مصوبه‌ای وجود دارد و چرا رعایت نمی‌شد.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران  افزود: آقای الویری شما فرصت کافی برای اعتراض داشته‌اید، چرا از این فرصت استفاده نکرده‌اید و حالا سخن می‌گوید.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه ضمن احترام به هیات رییسه باید اعلام کنم که در پنج جلسه متوالی بحث انتخاب نمایندگان شورا در کمیته‌ها و… به تعویق افتاده است، گفت: جلسات بدون حضور اعضای شورا تشکیل می‌شود و به نظر می‌رسد باید اهم و فی‌الاهمی درخصوص دستورات شورا صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا