خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک امروز و در دومین بازی خود در جام جهانی قطر از ساعت 19:30 به وقت ایران در استادیوم 974 یا استادیوم راس ابو عبود به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

قهرمان جام جهانی روسیه و مدافع عنوان قهرمانی، هرچه در یورو 2020 بد بود و در لیگ ملتهای اروپا ضعیف و با وجود مصدومان پرشمار و سرشناسی چون پوگبا، بنزما و کانته، در قطر شروع خوبی برابر یکی از نمایندگان آسیا یعنی استرالیا داشت و 4 بر 1 پیروز شد آن هم در شرایطی که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود.

از سوی دیگر، وایکینگ‌های دوست‌داشتنی و شگفتی‌سازان یورو 2020 برخلاف انتظار در بازی نخست خود در جدال با تونس خیلی خوب عمل نکردند و در شرایطی که انتظار می‌رفت پیروز میدان باشند، به تساوی رضایت دادند.

فرانسه در رده چهارم و دانمارک در رده دهم رنکینگ فیفا هستند. نکته جالب توجه اینکه در 6 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر، فرانسه دو بار پیروز شده و دانمارک 3 بار تا از این حیث برتری با دانمارکی‌ها باشد. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا