خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در چهارمین بازی مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فرانسه و انگلیس امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در آخرین و شاید مهمترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر 2022 در استادیوم البیت به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401

دو مدعی اصلی عنوان قهرمانی جام جهانی قطر، امروز مصاف می‌کنند. تیم ملی انگلیس صدرنشین گروه دو رقابت‌ها که با دو پیروزی پر گل برابر ایران و ولز و یک تساوی به مرحله یک هشتم رسید، در این مرحله نیز سنگال را با اقتدار از پیش رو برداشت. اردوی سه شیرها این روزها با بازگشت رحیم استرلینگ به قطر تقویت شده و آن‌ها حالا انگیزه زیادی برای پیروزی بر فرانسه دارند.

تیم دیدیه دشان اما نشان داده که دوست ندارد به سرنوشت سه قهرمان سابق جام دچار شود و مرحله گروهی را با اقتدار و بعد از دو پیروزی برابر استرالیا و دانمارک و البته شکست برابر تونس به پایان رساند. آن‌ها در یک هشتم، در جدالی حساس لهستان را شکست دادند.

دو تیم در سالیان اخیر، 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که فرانسه دوبار پیروز شده و انگلیس یکبار. البته سه بازی دوستانه است و تک بازی رسمی دو تیم در یورو 2012 مربوط به مرحله گروهی است که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و انگلیس 19 آذر 1401 در ساعت شورع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا