خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و مکزیک امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر از ساعت 22:30 به وقت ایران در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401

آرژانتین پرستاره و رده سومی در رنکینگ فیفا به عنوان یکی از مدعیان اصلی در جام جهانی قطر در بازی نخست خود و با وجود ارائه نمایش برتر در نیمه اول برابر عربستان، نهایتا برابر شور و هیجان و بازی زیبای عربستانی‌ها در نیمه دوم تسلیم شد و شکست خورد تا نخستین شگفتی جام خاورمیانه رقم بخورد!

مسی و یارانش برای صعود از این گروه به کسب 3 امتیاز بازی امروز نیاز مبرمی دارند. از سوی دیگر اما مکزیک، در بازی اول خود در جدال با لهستان عملکردی معمولی داشت و شانس آورد که پنالتی لوا گل نشد. در نتیجه مکزیک 1 امتیازی هنوز برای صعود شانس دارد اما نباید به آرژانتین ببازد.

دو تیم در سالیان اخیر 5 باز به مصاف هم رفته‌اند که طی آن 4 برد برای آرژانتین و 1 تساوی به ثبت رسیده تا آرژانتین برابر مکزیک شکست ناپذیر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا