خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده جام جهانی امروز 5 آذر 1401

پخش زنده جام جهانی امروز 5 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز و در چارچوب این رقابت‌ها 4 دیدار حساس برگزار می‌شود.

در روزهایی که از رقابت جذاب جام جهانی قطر گذشته شاهد بازی‌های جذاب زیادی بوده‌ایم. از پیروزی عربستان بر آرژانتین و ژاپن بر آلمان گرفته تا پیروزی پر گل انگلیس برابر ایران و حتی برد ایران برابر ولز!

روز گذشته و در نخستین روز از دور دوم مرحله گروهی هم اتفاقات خاصی رخ داد. ابتدا این ایران بود که با ارائه یک نمایش دلچسب، ولز را با دو گل از پیش رو برداشت تا تلخی شکست سنگین برابر انگلیس را به فراموشی بسپارد و به آینده امیدوار باشد. از سوی دیگر قطر برابر سنگال شکست خورد تا میزبان با ثبت عملکرد ضعیف‌ترین میزبانی از جام جهانی حذف شود. برای تماشای پخش زنده بازی جام جهانی امروز 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقات با ما باشید.

پخش زنده جام جهانی امروز 5 آذر 1401

امروز و در رقابت‌های جام جهانی قطر، به مانند دیگر روزهای مرحله گروهی 4 بازی به ترتیب بین استرالیا و تونس 13:30، عربستان و لهستان 16:30، فرانسه و دانمارک 19:30 و نهایتا آرژانتین و مکزیک 22:30 برگزار می‌شود. برای تماشای هر یک از این بازی‌ها در ساعت شروع آن‌ها از لینک مربوطه در زیر استفاده کنید:

پخش زنده استرالیا و تونس 5 آذر 1401

پخش زنده لهستان و عربستان 5 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و مکزیک 5 آذر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا