خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ وکیل فواد صادقی به «مهندسی جاده ابریشم نفوذ»

وکیل دکتر فواد صادقی، گزارش یک رسانه ی اصولگرا با تیتر «مهندسی “جاده ابریشم” نفوذ در کدام اتاق فکر صورت می‌گیرد؟» را حاوی مطالب خلاف واقع و مصداق توهین و افترا و نشر اکاذیب علیه موکل خود خواند.

 

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل پاسخ «محمد صالح نقره کار» به گزارش «نسیم آنلاین» در این باره در پی می آید:

گزارش منتشره با تیتر «مهندسی “جاده ابریشم” نفوذ در کدام اتاق فکر صورت می‌گیرد؟» در سایت نسیم آنلاین که حاوی مطالب خلاف واقع و مصداق توهین و افترا و نشر اکاذیب علیه موکل بنده “دکتر فواد صادقی”است؛ هتک حرمت و حیثیت شهروندی که امکان دفاع از خود ندارد خلاف قانون و وجدان و اخلاق است. بنده حسب رویت پرونده محاکماتی مفاد مطروحه گزارش مزبور را خلاف حقیقت می دانم.

از جمله موارد فاقد صحت عبارتند از:

1 – ادعای «بازداشت ایشان در مرداد سال ۹۰ به عنوان مدیر مسوول سایت آینده» مطرح شده که خلاف واقع است.

2 – ادعا شده فواد صادقی «در دوران ثبت نام و عدم احراز صلاحیت ایت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 همراه با تعداد دیگری از اعضای ستاد انتخاباتی ایشان بازداشت و برای مدتی زندانی شد» که این گزاره نیز نادرست است.

3 – ادعا شده وی به دلیل نزدیکی به خانواده آیت الله هاشمی در دولت یازدهم، مدتی در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر (که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است) به عنوان معاون عمرانی منصوب شده بود که الصاق چنین سمتی به ایشان نیز نادرست است.

4 – ادعا شده ایشان در شهریور سال 93 به مجمع تشخیص راه یافت که این نیز خلاف واقع است.

5 – کنار هم قرار دادن تصویر موکل با سایر افراد خاص جهت تبادر نقش آفرینی در پروژه نفوذ، قیاس مع الفارق و فاقد پشتوانه اثباتی است.

پیشینه موکل که خود از خانواده معظم شهداست، در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی و منافع ملی، پوشیده نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا