خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

پخش زنده اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در دومین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در دومین جدال خود در جام جهانی قطر در استادیوم زیبای البیت به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

پخش زنده اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

تا اینجای جام گرچه شگفتی‌های زیادی دیده‌ایم، اما هنوز جدال دو مدعی عنوان قهرمانی را شاهد نبوده‌ایم و این را باید از گروه مرگ انتظار داشت. جایی که اسپانیای سرحال و جذاب لوئیز انریکه به مصاف آلمان قدرتمند هانسی دیتر فلیک می‌رود.

تیم ملی آلمان البته در جدال اول خود برابر ژاپن قدرتمند و در شرایطی که 1 بر 0 جلو بود، 2 بر 1 بازی را واگذار کرد تا نتیجه‌ای وحشتناک برای مانشافت در گام اول رقم بخورد. آلمان بی‌تردید قصد حذف شدن در مرحله گروهی را ندارد اما روند معادلات گروه کار پیچیده‌ای برای صعود پیش رویش گذاشته و مهمترین گام، پیروزی برابر اسپانیا در بازی امروز است.

اسپانیای انریکه اما اسپانیای متزلزل 2018 نیست و با نسلی جوان و احیا شده و ستارگانی باکیفیت، خود یک مدعی عنوان قهرمانی است. تیمی ک در جدال اول خود با کاستاریکا، 7 بر 0 پیروز شد تا برای همه رقبا خط و نشان بکشد. دو تیم در سالیان اخیر 5 بار به مصاف هم رفته‌اند که طی آن اسپانیا دوبار پیروز شده و آلمان 1 بار. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا