خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

پخش زنده ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی ژاپن و کاستاریکا امروز و از ساعت 13:30 به وقت ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

پخش زنده ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

ژاپن نماینده سرافراز آسیا که در دور اول با ارائه نمایشی بی‌نقص تیم پرستاره و مدعی هانسی دیتر فلیک را شکست داد، امروز و در دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف کاستاریکایی می‌رود که در جدال اول خود با اسپانیا شکستی سنگین خورد. سامورایی‌ها که حالا به لطف برد برابر آلمان در رنکینگ فیفا برترین تیم آسیا شناخته شده‌اند موقعیت خوبی برای قطعی کردن صعود خود از گروه دارند.

از سوی دیگر، کاستاریکا در نخستین بازی خود در جام جهانی در برابر اسپانیای قدرتمند با نتیجه 7 بر 0 شکست خورد تا سنگین‌ترین شکست جام را رقم بزند. کاستاریکا بعید است شانس خاصی برای صعود از این گروه داشته باشد.

گفتنی است دو تیم پیش از این دوبار در سالیان 2014 و 2018 در دو بازی دوستانه به مصاف هم رفته‌اند که هر دوبار ژاپن پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا