خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حماس: مذاکرات سازش تنها به نفع اسرائیل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه را به شدت محکوم و دشمن صهیونیستی را مسئول هرگونه پیامد این اقدام جنایتکارانه که نقض صریح توافق آتش بس تحت نظارت مصر به شمار می رود، دانست.
 به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، علی برکه نماینده حماس در لبنان در اظهاراتی در جریان دیدار با هیاتی از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی 48 به ریاست حاج طه حاج و با حضور مشهور عبدالحلیم از رهبران سیاسی جنبش اسلامی، نسبت به ازسرگیری دوباره مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی به بهانه تلاش برای موفقیت قطعنامه فرانسه برای پایان اشغال فلسطین شدیدا هشدار داد و تاکید کرد که تنها طرفی که از این مذاکرات سود می برد، دشمن صهیونیستی است.
جنبش حماس در لبنان با صدور بیانیه ای بر اهمیت تلاش یکپارچه تمامی فلسطینیان برای ایجاد یک استراتژی مبارزاتی واحد جهت مقابله با دشمن صهیونیستی و تحقق اهداف و خواسته های ملت فلسطین اعم از استقلال، آزادی و حق بازگشت تاکید کرد.
حماس بار دیگر بر پایبندی به حق بازگشت آوارگان به اعتبار اینکه حقی فردی و جمعی است و هرگز با گذر زمان از یاد نخواهد رفت، تاکید و عنوان کرد که هیچ طرفی در دنیا حق چشم پوشی از این حق مقدس را ندارد. این جنبش نسبت به چشم پوشی از این حق در مقابل تشکیل کشور فلسطین شدیدا هشدار داد.
این جنبش همچنین بر اهمیت تقویت روابط دوستانه میان ملت های فلسطین و لبنان، حفظ امنیت و آرامش در اردوگاه های فلسطینی در این کشور و حمایت از وحدت و امنیت لبنان تاکید کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا