خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وریا غفوری آزاد شد ؛ پایان بازداشت فوتبالیست محبوب + (تکذیب شد)

وریا غفوری آزاد شد تا موقتا دوران بازداشت این مدافع راست محبوب فوتبال ایران که حتی در جهان بازتاب پیدا کرده بود با قید وثیقه به پایان برسد.

به گزارش انصاف ورزشی، دو شب پیش بود که خبر دستگیری وریا غفوری دفاع راست تیم فولاد خوزستان، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تبدیل به خبر اول رسانه‌های ورزشی و غیرورزشی ایران شد.

در رسانه‌ها اینگونه عنوان شد که اتهام غفوری تبلیغ علیه نظام و توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران است که دست کم این اتهام دوم بسیار عجیب به نظر میرسد و مشخص نیست چه زمانی جرم‌انگاری شده است!

اما به هرروی خبر بازداشت غفوری به سرعت با واکنش پررنگ اهالی هنر، سیاست و ورزش کشور رو به رو شد و موج حمایت از این فوتبالیست محبوب به اوج خود رسید؛ موجی که حتی باعث شد خبر بازداشت وی تبدیل به تیتر بسیاری از نشریات معتبر جهان شود و بسیاری از بازیکنان پیشین تیم ملی ایران پس از برد بزرگ ایران برابر ولز به جای گفتن از آن به وریا غفوری بپردازند.

حالا امشب و در شرایطی که پرویز برومند فوتبالیست بازنشسته و دروازه‌بان سوم تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه همچنان در زندان به سر می‌برد؛ خبر آزادی وریا غفوری با قید وثیقه برای خانواده فوتبال و ورزش کشور خبر خوبی محسوب میشود.

«خبرآنلاین» در خصوص آزادی وریا غفوری نوشت:

«کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم فولاد که روز پنجشنبه پس از پایان تمرین تیم خوزستانی دستگیر شده بود امشب با قید وثیقه آزاد شد.

گویا براساس دستور امروز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه قرار است به خاطر برد تیم ملی بعضی از زندانیان آزاد شوند. وریا غفوری هم بر این اساس آزاد شده است تا بعدا تصمیم‌گیری در خصوص او انجام شود.»

وریا غفوری آزاد شد اما به نظر میرسد همچنان شرایط برای او عادی نخواهد بود و برخی گزارشها نشان از برگزاری جلسه احتمالی دادگاه برای این دفاع راست سنندجی حکایت دارد.

تکذیبیه:

دقایقی قبل این خبر توسط همسر وریا غفوری، مونا اردلان تکذیب شد و برخی از آزادی غفوری در روز یکشنبه سخن به میان آورده‌اند؛ اما آنچیزی که مشخص است تا این لحظه یعنی 40 دقیقه بامداد یکشنبه ششم آذرماه 1401 وریا غفوری همچنان در بند است.

وریا غفوری آزاد شد
وریا غفوری آزاد شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا