خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مگر می شود از مرتضوی گذشت؟!

به گزارش انصاف نیوز، «رشید داودی»، طلبه ی حوزه علمیه قم در یادداشتی به بهانه عذرخواهی سعید مرتضوی در اینستاگرام نوشت:

انسان هرچقدر هم که پر مهر و با گذشت باشد، اما هستند افرادی که نمی توان دل را نسبت به آنان پاک کرد.

حتی پیامبر رحمة للعالمین هم که باشی، هرچند از قصاص بگذری اما نمی توانی دلت را با قاتل حمزه صاف کنی، و می گویی نمی خواهم هرگز او را ببینم.

امروز از وقتی که اعتذار و طلب بخشش (بخوانید صوری) سعید مرتضوی را خواندم، حال بدی دارم.

جنایت و خیانت مفاهیمی هستند که با شنیدن نام این شخص، ذهنم را قلقلک می دهند و آزرده خاطرم می سازند.

هنوز داغ و درد کهریزک که آتش اعتراض معترضان را شعله ور ساخت، بر گرده نظام سنگینی می کند.

در کهریزک هم جنایت قطعی است و هم خیانت چون روز، روشن.

هنوز لبخندهای مرتضوی برای خانواده‌های داغدار، چون تیری زهرآگین است، آن دم که می گفت در هنگام جنایت کهریزک در مرخصی بوده ام.

ولی آبان ماه ۹۲، سردار احمدی مقدم، هرچند خیلی دیر، اما بالاخره گفت آنچه را می باید:

«من تاکنون در هیچ محفلی عنوان نکرده‌ام که صبح روز جمعه جلسه‌ای پیرامون اتفاقات آن زمان برگزار شد وآقای مرتضوی اصرار داشت که افراد دستگیر شده به کهریزک منتقل شوند. من مخالفتم را به صراحت اعلام کردم و گفتم آنجا نه تنها جا نداریم، بلکه آن مکان جای خطرناکی است. اما مرتضوی اصرار داشت که این افراد دستگیر شده چاقو، قمه و زنجیر داشته‌اند واز همین حیث اراذل و اوباش محسوب می‌شوند که من در آن جلسه عنوان کردم که ضبط کنید وبنویسید که من مخالف هستم ومخالفت ناجا نیز ثبت شد. اما من در آن جلسه به یک نفر عنوان کردم که به بچه‌های کهریزک بسپارید اولا حواسشان باشد که این افراد در بند جداگانه ومیان اراذل واوباش فرستاده نشوند و در ثانی بدرفتاری با آنها نکنید، اما همین دهان به دهان گشتن و این به آن بگو، باعث شد که این تاکیدات من به مرحله اجرا نرسد و آمده بودند در هر بند که ظرفیت 50 تن را داشت، 170 تن را جا دادند و قبول کنید در گرمای تابستان کهریزک آن هم در یک مکانی که استاندارد نیست، اگر کاری هم صورت نگیرد، این تراکم آدم در این محل کم امکانات دارای مسئله است»

درد این جنایت و خیانت را باید گره زد به صدق وکذب؛ بالاخره چه کسی دروغ گفته؟ قاضی یا سردار؟

اگر مرتضوی در مرخصی بوده (آن هم برای دفاع از پایان نامه اش)، پس این آه و ناله و استغاثه و طلب عفو از چیست؟

اگر او بی گناه است و سردار احمدی مقدم، دروغ گفته، پس چرا به محکمه اش نمی کشانند؟

خدایا تو شاهد باش که چه جنایت ها و خیانت هایی در حق مردم، نظام و امام انجام شده، اما جنایتکاران و خائنان در پس نام ها، چون رازی سر به مُهر دارند.

خدایا ظلم قطعی است و تو مُنتَقِمِ دادگری.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آیا اگر خرده حساب بین برخی مسوولان نبود ، خانواده روح الامینی میتوانست جریان دادگاه مرتضوی را بتنهائی پیش برد !؟

  2. انصاف عزیز ، البته خودتان خوب به ابعاد اقدامات فاجعه بار سعید مرتضوی که بسیار فراتر از قضیه جنایت کهریزک آگاهی دارید ،
    بسنده کردن فقط به اخبار دادگاه جنایت کهریزک بسنده نیست. یادداشت آقای جلایی پور در این باره را بخوانید

  3. سه چهار سال قبل از وقایع کهریزک دیداری داشتم از زندان توحید(زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری رژیم منحوس گذشته) ک ب موزه عبرت تبدیل شده است.مسئول انجا توضیح میداد ک ما از خیلی از زندانیان قبل از انقلاب ک در اینجا زندانی بوده اند دعوت نموده تا ضمن بیان خاطراتشان در این زندان، دفتر یادبودی را با نگارش حاشیه ای امضا نمایند.ان مسئول توضیح داد ک از فلان کارگردان معروف سینما نیز ک چندین سال در زندان ستمشاهی بوده دعوت نمودیم…ان مسئول میگفت جملات تکان دهنده ای ان کارگردان معروف بیان نمود : اینکه زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری را ب موزه تبدیل نموده و در این راستا ب بیان جنایات رژیم گذشته می پردازید قابل توجه است اما مواظب باشید “در اینده دیگران نیایند از برای زندانهای شما موزه بسازند”…..فاعتبرو یا اولی الابصار

  4. اينها به تنهائي کافي نيست، ضمن اينکه بايد ريشه اين برخوردها و اتفاقات را يافت و اصلاح کرد، وضعيت خود زندان ها را هم بايد اصلاح کرد. بايد اراده اي قوي و محکم براي تصحيح وضعيت موجود در زندان ها، باشد تا اصلاح شوند. (از يک طرف مسئولين مي گويند همه چيز در زندان ها خيلي خوب است و وضعيت زندان ها گل و بلبل است، از طرف ديگر خانواده هاي زندانيان و همچنين زندانيان آزاد شده، چيزهاي ديگري ميگويند. في الواقع يک سمت، دروغ ميگويد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا