خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت: همکاری با «رسانه‌های معاند» مشارکت در اقدام تروریستی است

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود که صبح امروز سه‌شنبه ۸ آذرماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار و هفته بسیج گفت: ان‌شاءالله با انسجام خوبی که در تیم ملی فوتبال شکل گرفته، شاهد موفقیت بچه‌ها در دیدار امشب با آمریکا باشیم.

وی با اشاره به اینه دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی بوده و خواهد بود گفت: اگر تیم ملی امروز موفق باشد حتما پاداش تعلق خواهد گرفت و اصلی ترین پاداش به اعضای تیم ملی همین خروش و شادی و خوشحالی ملی و دعای خیر مردم است.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت لایحه بودجه ۱۴۰۲ و زمان تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی گفت: احکام بودجه ۱۴۰۲ از هفته گذشته در اختیار دبیرخانه دولت است و کمیسیون خاصی در دولت تشکیل شد تا به صورت جامع و فرابخشی تمامی موارد بودجه در کمیسیون خاص مورد بررسی قرار بگیرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: چهارشنبه گذشته اولین جلسه این کمیسیون خاص بودجه بود و تا امروز مستمر و تمام وقت جلسات ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم نهایتاً از هفته آینده وارد بررسی در صحن دولت بشویم و چون موارد در کمیسیون خاص بررسی شده، با سرعت بیشتری در دولت بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه و برنامه هفتم توسعه با سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت تطبیق داده می‌شود و امیدواریم بودجه در زمان مقرر به مجلس داده خواهد شد.

بهادری جهرمی بیان کرد: یک لایحه دو فوریتی برای کمک به اشتغال مرزنشینان عزیز به تصویب هیأت وزیران رسید که مطابق آن کوله‌بران، مرزنشینان و ملوانان عزیز تا سقف ۱۰ درصد کل واردات سال کشور می‌توانند واردات کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی و مالیات‌های متعارف داشته باشند.

سخنگوی دولت خبر داد: در پایان هفته جاری طرح آب‌رسانی به سنندج و استان کردستان افتتاح خواهد شد. این مسئله مطالبه مردم عزیز این منطقه بوده که موجب افزایش کیفیت آب شرب مردم خواهد شد.

وی افزود: این طرح از گذشته آغازشده بود ولی در این دولت با مدیریت جهادی در دستورکار جدی دولت قرار گرفت و الحمدالله آماده بهره‌برداری شده است. تمام مراحل این طرح بزرگ آب‌رسانی توسط تولیدکنندگان، کارشناسان و متخصصان داخلی انجام شده است.

سخنگوی دولت با نشان دادن تصویر جنایاتی که در زمان جنگ تحمیلی با سلاح‌های شیمیایی آلمان در کشورما انجام شده، به نقد ادعاهای دولت این کشور در رعایت حقوق بشر و دخالت آن‌ها در مسائل داخلی ایران پرداخت.

بهادری جهرمی تصریح کرد: مقامات کشوری که چنین صحنه‌های فجیعی در کشور ما ایجاد کردند، باید به جای استمرار حرکت در مسیر غلط گذشته‌شان، پاسخگوی ۶ هزار بمب شیمیایی باشند که در بیش از ۲۴۰ نوبت بر سر مردم کشور ما ریخته شده است.

وی افزود: این بمب‌های شیمیایی بیش از ۶۷ هزار نفر را جانباز شیمیایی کرده که بیش از ۱۵۰۰ نفر از آن‌ها، زنان و کودکان بودند که هم‌اکنون ادعای حمایت از آن‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد آخرین وضعیت دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات هوشمند گفت: بیش از ۸۳ درصد دستگاه ها در مهلت پیش بینی شده قانونی به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شده اند که نشان از جدیت و همکاری همه دستگاه ها در انجام تکلیف قانونی دارد.

بهادری جهرمی ادامه داد: ۱۷ درصد هم یا در حال اتصال هستند یا موانع زیرساختی و قانونی داشته اند که به دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات اعلام کرده اند و زمان بندی برای اتصال آنها پیش بینی شده است. تاکنون بیش از ۸ میلیون نفر از خدمات پنجره واحد استفاده کرده اند.

سخنگوی دولت همچنین درباره همکاری با رسانه‌های معاند تصریح کرد: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری با همکاری دستگاه‌های ذیربط، مستندات لازم را راجع به اقدامات تروریستی این رسانه‌ها گردآوری کرده است و موارد نقض قوانین و مقررات بین‌المللی مشخص شده و اقدامات حقوقی و پیگیری با مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در مراجع بین‌المللی آغاز شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام واحترام
    رئیس محترم قوه قضائیه جناب اژه ای

    بیش از ۱۰ ماه است که رئیس جمهورمنتخب جناب دکتررئیسی لایحه دائمی شدن همسان سازی شاغلین بابازنشستگان راازمجلس محترم مستردنموده وقول دادندکه نظام عادلانه پرداخت کارکنان وبازنشستگان دولت رابزودی جایگزین وتقدیم مجلس محترم کنند!؟
    اینک پس از ۱۰ ماه انتظارهنوزاین لایحه به مجلس محترم ارائه نشده است!!؟؟
    بازنشستگان وشاغلین ازشمابزرگوارتقاضادارنددراولین جلسه بارئیس جمهورمحترم این مهم راپیگیری نموده وبفرمائیددستورفرمایندتاقبل ازبررسی برنامه هفتم توسعه وبودجه ۱۴۰۲ این لایحه اماده وبه مجلس محترم ارائه شود.
    ایامیدانیدبیش از ۶۰% افرادحائزشرایط رای دادن رااین عزیزان بهمراه خانواده های محترمشان تشکیل میدهند؟
    که اینک درصف معترضین به حقوق قانونی خودهستند؟
    بااجرای نظام عادلانه پرداخت میشوداعتمادازدست رفته این عزیزان رابدست اورد.

    باسپاس وقدردانی

    بازنشستگان وشاغلین دولت محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا