خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید فرخ نژاد به کتایون ریاحی: می‌خوای باج گیری کنی؟



سینما نوین نوشت: حمید فرخ‌نژاد پس از نام بردن #کتایون_ریاحی از یکی از بازیگران مرد سینمای ایران به عنوان متعرض، در استوری صفحه‌اش به این اتفاق واکنش نشان داد و خطاب به ریاحی نوشت:

«متهم با محکوم تفاوت دارد. هر حرکتی اگر قانون‌مند نباشد منجر به فساد می‌شود و این که هرکس بتواند نام شخصی را بدون اثبات جرم و بدون داشتن شرایط دفاع، رسانه‌ای کند از ضعف‌های حرکتی است که می‌توانست مثبت باشد، این نوع عملکرد باعث رواج باج‌گیری و صدمه به اصل هدفی می‌گردد که برای امنیت جامعه ما و در همه زمینه‌های شغلی لازم است.

لطفا هوشیارتر عمل کنید تا این حرکت تبدیل به تفریح بیماران جنسی و باج‌گیران فضای مجازی نشود. قانون را محور قرار بدهیم اگر قصدمان تبلیغ و یادآوری خود فراموش‌شده‌مان و احیاناً باج‌خواهی نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. زمانی که خانم ریاحی سوپر استار سینما بود اقای فرخی نژاد شما کجا بودی ایشون هنوز علاوه بر داشتن مهارت و تجربه در بازیگری به قدری زیبا هستن که به راحتی میتونن در مدت زمان کمی به ستاره تبدیل بشن از کی باج بگیرن از سازمان سینمایی که هیچکارس یا از اون شخصی که نام بردن مگه چی داره ی هنرپیشه دست چندم که بیشتر نیست هیچ وقت سوپراستار که نبوده هیچ از ی سطحی بالاترم نرفته کاش لااقل کمی سنجیده تر صحبت میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا