خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401

پخش زنده دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی دانمارک و استرالیا امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم الجنوب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401

پخش زنده دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401

در شرایطی که فرانسه صعود خود از این گروه را قطعی کرده و در بازی آخر با تونس ضعیف و 1 امتیازی مصاف می‌کند، تیم‌های دوم و سوم یعنی استرالیای 3 و دانمارک 1 امتیازی امروز در جدالی حساس به مصاف هم می‌روند. استرالیا شانس بیشتری برای صعود دارد و صرفا نباید به دانمارک ببازد، اما دانمارک با پیروزی می‌تواند صعود کند.

استرالیا که در هفته اول با نتیجه 4 بر 1 مغلوب فرانسه شد، در بازی دوم موفق شد تونس را با 1 گل شکست دهد تا شانس صعودش به شکل چشمگیری افزایش یابد. از سوی دیگر دانمارک بعد از تساوی بدون گل در بازی اول با تونس، در بازی دوم برابر فرانسه شکست خورد تا حالا صعودش به بازی اخر گره خورده باشد.نکته مهم اینکه دو تیم پیش از این دوبار در سال‌های 2012 و 2018 به مصاف هم رفته بودند که دانمارک بازی دوستانه را پیروز شده بود ولی در دور گروهی جام جهانی 2018، دو تیم به نتیجه تساوی رضایت داده بودند. برای تماشای پخش زنده بازی دانمارک و استرالیا 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا